معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 2 گفت:همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان پویش ماه مهربانی ویژه دختران نوجوان برگزار می شود.

به گزارش ساراپرس؛ معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ گفت:همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان پویش اظم داودی، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر افزود: این پویش که ویژه دختران ۱۰ تا ۱۵ سال تدارک دیده شده است، در طول ایام ماه رمضان با رویکرد افزایش همدلی و محبت در بین دختران وخانواده هایشان، ایجاد نگرش مثبت و سازنده نسبت به ماه مبارک رمضان به عنوان عاملی برای ایجاد شادی و نشاط معنوی در خانواده و اجرا می شود.
وی با اعلام عناوین پویش ماه مهربانی گفت: این پویش با عنوان روایت ماه مهربانی پیرامون روایت تجربه هایی از آیین های مذهبی، روزه داری و مهربانی خود به دیگران، ویژه برنامه ماه مهربانی در محله ما و آیات بهاری درقالب تلاوتی ازآیات قرآن با محوریت بهاراجرا می شود.
وی افزود: دختران روزه اولی برای شرکت در این پویش می توانند عکس و یک فیلم ۳ دقیقه ای و یادداشت های کوتاه یک را از طریق بسترهای ارتباطی سرای محلات به اداره بانوان منطقه ارسال کرده و از جوایز این پویش بهره مند شوند.
معاون شهردار منطقه ۲ گفت: فعالیت های متنوعی برای روزه اولی ها در قالب سفره افطاری با میزبانی من و مادرم ، نیایشگاه کوچک من، تقویم ماه مهربانی و اجرای برنامه فراغت و سرگرمی از جمله برنامه های این گروه از جامعه هدف درنظر گرفته شده است.
داودی در ادامه افزود؛ برگزاری کارگاه آموزشی نوآوری برای فرزندان دختر۱۲ تا ۱۵ ساله زنان سرپرست خانوار؛ از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.