صائبی گفت:کارگروه‌ها تخصصی روابط عمومی‌ها در بین فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و بخشداری های استان تهران برای ارتقا سطح ارتباطات در استان تشکیل شده است.

به گزارش ساراپرس، محمد صائبی با اشاره به لزوم ارتقا سطح روابط عمومی ‌ها اظهار داشت: در راستای ایجاد مرجعیت رسانه‌ای، ایجاد شبکه واحد اطلاع‌رسانی در دستورکار قرار گرفت.

وی ادامه داد: جلسه با مدیران روابط عمومی و احصا مشکلات در مرحله بعدی قرار داشت تا بتوانیم با شناسایی ظرفیت‌ها و همچنین مشکلات پیش‌رو به جمع‌بندی صحیحی برسیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران عنوان کرد: کارگروه‌ها تخصصی روابط عمومی‌ها در بین فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و بخشداری های استان تهران برای ارتقا سطح ارتباطات در استان تشکیل شده است.

صائبی در تشریح این کارگروه‌ها گفت: کارگروه آموزش، کارگروه ساختار سازمانی و بودجه، کارگروه بین الملل، کارگروه رسانه و فضای مجازی و بحران رسانه‌ایی، کارگروه خبر، کارگروه انتخابات، کارگروه اربعین و کارگروه ارزیابی از جمله این کارگروه‌های تخصصی می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: قرار است بعد از تشکیل هر یک از کارگروها بین اعضا رای گیری و دبیر هر کارگروه مشخص شود، سپس احکام صادر و در راستای موضوع کارگاه به مشورت، تولید، برنامه و راهکار مفید برای اعتلای روابط عمومی در سطح استان برسیم.