در پایان تاکید میکند ، یادمان باشد پیام خون شهیدان مرزبانان باید با جان دل بشنویم و همواره با عمل و پایبندی به آرمان ها و ارزش های مقدس که آنان برای ما به یادگار گذاسته اند ؛ اعم از حکمرانان و مسئولان باعث رحمت ، یکپارچگی و نیز بصیرت و ولایت مداری، پاسدارخون شهدای عزیزمرزبان برجک (مزه سر) باشیم. انشاالله تعالی

به گزارش ساراپرس، خبری تاسف بارو تاثر برانگیز در اوج بهت و ناباوری در شامگاه سی ام اردیبهشت گذشته بر روی خروجی خبرگزاری ها و رسانه های خبری نقش بست .
به گزارش مقاله نویس شبکه خبری ساراپرس، خبر کوتاه و تحت گزاره ارسال شده که در شامگاه سی ام اردیبهشت ماه اشرار و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم مومن و انقلابی ایران ، با استفاده از خاک پاکستان و نقص مردم مرزی جمهوری اسلامی ایران طی یک اقدام تروریستی و ناجوانمردانه، اقدام به حمله به برجک مرزبانی (مزه سر) هنگ مرزی سراوان کردند؛ که البته در جریان این اقدام تروریستی با مقاومت جانانه نیروهای دلاور مرزبانی فراجا مواجه شده و تروریست های مزدور که به تعبیر فریب خوردگان داخلی و وابستگان منافقان از سویی و تحرکات شکست خورده گروهک ها در کشورهای همسایه اجیر شده در جنایت های نیابتی مرتکب شده اند؛ که پس از ارتکاب جنایت خود به عمق خاک پاکستان متواری شدند.

بر اساس گزارش این مقاله نویس در این درگیری متاسفانه ۵ نفر از غیور مردان مرزبانی فراجا به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و دو نفر دیگر مجروح شدند.
مقاله نویس در ادامه تاکید می کند که مرزبانان غیور فراجا با مجاهدت و از جان گذشتگیشان در دفاع از مرزهای عزت، افتخار، اقتدار و سربازی این سرزمین که خدمتی به بلندای عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تاریخ درخشان و پرافتخار مردم ایران زمین دارد، ذره ای عقب نشسته و بلکه در مسیر تحکیم امنیت پایدار مردم و همچنین تولید قدرت سیاسی، اقتصادی و دفاعی ، امنیتی برای رشد و توسعه پایدار و تقویتاقتدار ملی ، منطقهای و بین المللیبا نثار جانشان به مقام شهادت نائل شدند.

به اعتقاد مقاله نویس شهادت مرزبانان غیور فراجا به عنوان و دستاوردبی بدیل برای میهن عزیزو مردم مقاوم و انقلابی ایران ؛ که بتوانند امروز در سایه سار امنیت پایدار حاصل از خون شهدای مرزبانان فراجا در آرامش، آسایش و امنیت حاکم بر جامعه به زیست و فعالیت اجتماعی، اقتصادی و علمی و تجاری معمول و متداول خویش مبادرت ورزند.
در پایان تاکید میکند ، یادمان باشد پیام خون شهیدان مرزبانان باید با جان دل بشنویم و همواره با عمل و پایبندی به آرمان ها و ارزش های مقدس که آنان برای ما به یادگار گذاسته اند ؛ اعم از حکمرانان و مسئولان باعث رحمت ، یکپارچگی و نیز بصیرت و ولایت مداری، پاسدارخون شهدای عزیزمرزبان برجک (مزه سر) باشیم.
انشاالله تعالی