مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار نارنجی احتمال وقوع تند باد و بارش باران در پایتخت خبر داد و گفت: مردم از تردد و اتراق کنار مسیل ها و صعود به ارتفاعات بپرهیزند.

به گزارش ساراپرس،حامد یزدی مهر، بعد از ظهر یکشنبه از صدور هشدار نارنجی باد شدید و بارش باران در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: این هشدار طبق اعلام هواشناسی از بعد از ظهر فردا دوشنبه ۲۴ مهر ماه تا صبح سه شنبه ۲۵ مهرماه تداوم خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص منطقه اثر صدور هشدار نارنجی گفت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در ارتفاعات به ویژه شمال و شمال غرب استان شاهد وقوع رگبار و رعدوبرق شدید، وزش باد خیلی شدید، احتمال بارش تگرگ و در قله ها بارش برف و کولاک خواهیم بود.

یزدی مهر با بیان اینکه در نیمه جنوبی استان تهران نیز با رگبار پراکنده باران گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید تا خیلی شدید و تندباد لحظه ای، مناطق مستعد با احتمال گردخاک مواجه خواهیم بود افزود: از ساکنین این مناطق می خواهیم از حضور در ارتفاعات و زیر درختان فرسوده و تابلوهای تبلیغاتی و بناهای نیمه کاره خودداری کنند.

وی همچنین در خصوص احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابر، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها، واحتمال صاعقه نیز هشدار داد و بیان داشت: مردم از تردد و اتراق در کنار رودخانه ها و مسیل ها بپرهیزند.