حجت الاسلام ادیانی گفت: راهبرد انتظامی مروت و مهربانی با آحاد مردم و برخورد سخت و قاطع با اخلالگران نظم و امنیت در جامعه است.

به گزارش ساراپرس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در جمع مرزبانان پاسگاه مرزی نامانلو نقطه صفر مرزی ایران و ترکمنستان گفت: حضور در پاسگاه های مرزی، دوران پرافتخار و پر از حماسه و ایثار دفاع مقدس را تداعی می‌کند و هدف مشترک رزمندگان در دوران دفاع مقدس و جان برکفان مرزبانی در زمان کنونی، دفع تجاوز دشمنان و برقراری امنیت و آرامش برای مردم عزیز ایران اسلامی است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: در زمانی که مردم عزیز ما در حال سفر و دید و بازدید در کنار خانواده های خود هستند اما مرزبانان غیور و جان برکف در مرزهای کشور و همکاران انتظامی در شهرها و کوی و برزن مشغول خدمت رسانی و تامین نظم و امنیت در کشور هستند.
حجت الاسلام ادیانی افزود: در مرزبانی یک قدم برداشتن برابر صد قدم ثواب دارد فلذا تلاش کنید فرصت انس با قرآن کریم، انس با خدا و راز و نیاز با او را از دست ندهید و باید از هر فرصتی برای متوجه شدن دلها به خدا استفاده شود. هر انسان با شرف و با وجدانی باید قدردان زحمات شما مرزبانان غیور و شجاع باشد که در این سرمای زیر صفر درجه از تمامیت ارضی ایران حراست می کنید و من بر دستان پر افتخار شما بوسه می زنم و بر این بوسه افتخار می کنم.
حجت‌الاسلام ادیانی در ادامه افزود: افتخار مجموعه انتظامی خدمتگزاری به مردم است و باید همکاران من تلاش کنند با برخورد درست و حکیمانه، این خدمت صادقانه و بی‌منت باشد.‌
نماینده ولی فقیه در انتظامی کشور در پایان گفت: راهبرد انتظامی مروت و مهربانی با آحاد مردم و برخورد سخت و قاطع با اخلالگران نظم و امنیت در جامعه است.