حجت الاسلام ادیانی گفت: کارنامه جمهوری اسلامی در همه زمینه های سیاسی دفاعی امنیتی و حتی اقتصادی و عمران و آبادانی درخشان است و باید برای آحاد مردم عزیز تبیین و تشریح شود.

به گزارش سایت خبری ساراپرس؛ حجت‌الاسلام  سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در جلسه بصیرت رؤسای عقیدتی سیاسی انتظامی سراسر کشور بیان کرد: کارنامه جمهوری اسلامی در همه زمینه های سیاسی دفاعی امنیتی و حتی اقتصادی و عمران و آبادانی درخشان است و باید برای آحاد مردم عزیز تبیین و تشریح شود.

وی ادامه داد: امروز از امور واجب که شاید از مهمترین فریضه ها باشد این است که همگان در عرصه جهاد تبیین و روایتگری وارد شوند و دستاوردهای شگفت انگیز نظام اسلامی را برای مردم تبیین کنند. جوانان عزیز دوران سیاه و فلاکت بار نظام فاسد و طاغوتی قبل از انقلاب را درک نکردند که مردم ما چطور بدون هیچگونه امکانات پزشکی، دارویی، بیمارستانی، راهی، جاده‌ای زندگی و امرار معاش می کردند.

رییس سازمان عقیدتیرسیاسی فراجا بیان داشت: بدون شک پیشرفت شتابنده کشور در این چهل و سه ساله دوران انقلاب اسلامی علیرغم همه دشمنی ها و توطئه ها و تهدیدات و تحریم های دشمنان ملت ایران بیشتر از کشورهای به اصطلاح توسعه یافته و مدعی است و این باید برای جوانان و نوجوانان تبیین شود. علاج و راه حل برون رفت از مشکلات، عمل انقلابی و اعتماد به جوانان و ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویی های دشمنان است.