بایگانی‌های حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی - سارا پرس
بیانیه  رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ۰۴ مهر ۱۴۰۱

بیانیه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

شکر و سپاس بی حد، خداوند متعال را که مردم مومن، ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی یک بار دیگر با حضور وحدت آفرین و دشمن شکن خود در تقابل توطئه های دشمن، حماسه دیگر آفریده و اقتدار مردم محورِ نظام اسلامی را به رخ دشمن و ایادی زبونش کشید.

بیانیه ریاست سازمان عقیدتی سیاسی فراجا به مناسبت اربعین ۱۴۰۱ ۲۲ شهر ۱۴۰۱

بیانیه ریاست سازمان عقیدتی سیاسی فراجا به مناسبت اربعین ۱۴۰۱

امیدوارم همه ما با حضور حداکثری در مراسم با شکوه اربعین حسینی زمینه ساز تحقق تمدن نوین اسلامی را فراهم نموده و پرچم امام حسین(ع) را توسط نائب بر حقش حضرت امام خامنه ای عزیز به دست صاحب اصلی اش حضرت بقیه الله الاعظم (عج) برسانیم.

پیام تسلیت ریاست  سازمان عقیدتی سیاسی فراجا ۰۴ شهر ۱۴۰۱

پیام تسلیت ریاست سازمان عقیدتی سیاسی فراجا

درگذشت عالم وارسته استاد اخلاق و مدرس حوزه های علمیه آیت الله حاج شیخ محمد علی ناصری اعلی الله مقامه مایه مزید اندوه و تالم خاطر گردید.

کارنامه درخشان جمهوری اسلامی در عرصه امنیتی ۲۴ خرد ۱۴۰۱

کارنامه درخشان جمهوری اسلامی در عرصه امنیتی

حجت الاسلام ادیانی گفت: کارنامه جمهوری اسلامی در همه زمینه های سیاسی دفاعی امنیتی و حتی اقتصادی و عمران و آبادانی درخشان است و باید برای آحاد مردم عزیز تبیین و تشریح شود.

انس با قرآن انسان را بیدار می کند ۰۸ ارد ۱۴۰۱

انس با قرآن انسان را بیدار می کند

انس با قرآن انسان را بیدار می کند. چقدر خدواند در قرآن حتی پیامبرش را امر به تلاوت قرآن می کند. تکلیف ما انسان ها مشخص است که چقدر باید نسبت به قرآن توجه داشته باشیم. اگر می خواهیم دل ما نورانی بشود و اخلاق و رفتار ما درست و خداپسند شود راهی جزء مانوس شدن با معارف قرآن و اهل بیت علیهم السلام نداریم.

مجموعه عظیم انتظامی  باید اول از لحاظ معنوی و اعتقادی و بصیرتی ساخته شود ۳۰ فرو ۱۴۰۱

مجموعه عظیم انتظامی باید اول از لحاظ معنوی و اعتقادی و بصیرتی ساخته شود

حجت الاسلام ادیانی گفت: مجموعه عظیم انتطامی چون مسؤولیت حساس تامین امنیت و آرامش را برای آحاد مردم در اقصی نقاط کشور بر عهده دارد باید اول خود از لحاظ معنوی و اعتقادی و بصیرتی ساخته شود و چه کلامی اثربخش تر و نورانی تر از قرآن و معارف اهل بیت علیهم السلام.

فرماندهان نیرو‌های مسلح همدل و هماهنگ هستند ۲۸ فرو ۱۴۰۱

فرماندهان نیرو‌های مسلح همدل و هماهنگ هستند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دشمنان چشم دیدن وحدت و یکپارچگی مردم و نیرو‌های مسلح را ندارند گفت: به برکت وجود فرماندهان ولایی و انقلابی و دلسوز نظام و انقلاب، همدلی و هماهنگی در بین فرماندهان نیرو‌های مسلح موج می‌زند.