حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با سیدعلی شاهچراغی امام جمعه شهرری در محل فرمانداری دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ساراپرس؛ حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با سیدعلی شاهچراغی امام جمعه شهرری در محل فرمانداری دیدار و گفت و گو کرد.

فرماندار شهرستان ری در این دیدار بر تعامل حداکثری میان مجموعه فرمانداری و ائمه محترم جمعه شهرستان تأکید کرد و گفت: ائمه معظم جمعه بعنوان پدران معنوی هر شهر نقشی بی بدیل در حفظ اتحاد و همدلی میان اهالی داشته و مردم شهر دفتر ایشان را بعنوان فضایی امن و مطمئن جهت بیان مشکلات و درخواست های خود تلقی می نمایند که این امر سبب اطلاع و آگاهی کامل ائمه محترم جمعه از بخش بزرگی از معضلات، آسیب ها و نیازهای مردم می گردد.

زمانی در ادامه عنوان کرد: از همین روی برقراری جلسات منظم میان مسئولین ارشد شهرستان با ائمه معظم جمعه می تواند در شناخت کامل مشکلات و معضلات شهرها و روستاها و درخواست های اهالی بسیار مفید واقع شود و مدیران میبایست ضمن استفاده از پیشنهادات و برنامه های این عزیزان در امور مقتضی از مشورت ها و نصایح این قشر عالم و فرزانه بهره برداری کامل نمایند.