ظهر امروز مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با دکتر محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ساراپرس، ظهر امروز مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با دکتر محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در حاشیه برگزاری مراسم تعزیت ظهر شهادت مولای متقیان امام علی علیه السلام انجام شد، فرماندار ویژه شهرستان ری پیرامون موضوعات و مسائل محتلف شهرستان توضیحاتی را بحضور معاون اول رئیس جمهور ارائه نمود.

راهکارهای تحقق شعار سال اعلامی از سوی مقام معظم رهبری در حوزه تولید و مشارکت مردمی، اشتغال جوانان، اتباع بیگانه و مهاجرین غیرمجاز، تکمیل پروژه ها و طرح های نیمه کاره و مشکلات و نیازهای صنعتگران و تولیدکنندگان مستقر در سطح شهرستان ری از جمله موضوعاتی بود که مهدی باب الحوائجی در دیدار با دکتر مخبر بیان نمود.

معاون اول رئیس جمهور نیز در این دیدار ضمن اشاره به جایگاه مهم شهرستان ری بعنوان قبله تهران و لزوم حل مشکلات و کمک به رشد و توسعه هرچه بیشتر آن، از پیگیری و رسیدگی ویژه به موضوعات مطرح شده در این دیدار در سطوح بالادستی دولت خبر داد.

لازم بذکر است در انتهای این مراسم دکتر مخبر با همراهی فرماندار ویژه ری با زائرین حاضر در آستان مطهر حضرت عبدالعظیم «ع» دیدار و به درخواست ها و صحبت های مردمی پاسخ داد.