حجت الاسلام ادیانی گفت: مجموعه عظیم انتطامی چون مسؤولیت حساس تامین امنیت و آرامش را برای آحاد مردم در اقصی نقاط کشور بر عهده دارد باید اول خود از لحاظ معنوی و اعتقادی و بصیرتی ساخته شود و چه کلامی اثربخش تر و نورانی تر از قرآن و معارف اهل بیت علیهم السلام.

به گزارش ساراپرس؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در مراسم محفل انس با قرآن کارکنان پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: انس مستمر با قرآن و تلاوت و تدبر و فهم قرآن نیاز ضروری و قطعی آحاد بشر است. قرآن کتاب هدایت و تربیت است.بدون تمسک به قرآن هدایت بشر ممکن نبوده و نخواهد بود.

 

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران در سایه تمسک و عمل به معارف قرآن عزت و سعادت پیدا کرد و توانست قلداران و مستکبران عالم را به خاک مذلت بنشاند. اگر دیگر مسلمانان بخواهند عزت پیدا کنند راهی جزء پناه آوردن به دستورات قرآن و عترت ندارند. چون خاصیت احکام و معارف قرآن همین است که متناسب با فطرت و وجدان باطنی انسان است.

حجت الاسلام ادیانی افزود: مجموعه عظیم انتظامی چون مسؤولیت حساس تامین امنیت و آرامش را برای آحاد مردم در اقصی نقاط کشور بر عهده دارد باید اول خود از لحاظ معنوی و اعتقادی و بصیرتی ساخته شود و چه کلامی اثربخش تر و نورانی تر از قرآن و معارف اهل بیت علیهم السلام. یکی از صفات قرآن مهیمن است یعنی قرآن کلام برتر و ارجمند و نافذ است. این دو ثقل وزین با هم تامین کننده سعادت بشر اند.

وی در پایان اشاره کرد: بحمدالله با تلاش و همت همه مسئولین و فرماندهان در مجموعه انتظامی روز به روز شاهد توسعه و تقویت فعالیت های قرآنی در سطح ناجا هستیم و این جای بسی شکر و سپاس از درگاه خداوند متعال دارد.