فرمانده انتظامي شهرستان ري از دستگیری سارقی خبر داد که در حوالی دستگاه های عابربانک از کارت عابربانک های افراد سالخورده سرقت می کرد.

به گزارش ساراپرس ،  سرهنگ “دوستعلی جلیلیان” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی تشکیل چند پرونده مبنی بر سرقت کارت عابربانک افراد سالخورده در محدوده باقرشهر، بررسی موضوع سریعاً در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۷۵باقرشهر قرار گرفت.

وی افزود : با انجام اقدامات هوشمندانه و بررسی سرنخ های موجود مشخص شد سارق ۲۵ساله با پرسه زنی حوالی دستگاه های عابربانک و انتخاب سوژه های مورد نظر که افراد سالخورده بودند قبل از استفاده از دستگاه عابر به آنها مراجعه و اعلام می کرد اجازه بدید من برایتان انجام می دهم و پس از انجام آن کارت را سریعاً با یک کارت مشابه عوض کرده و پس از ساعتی حساب اشخاص را خالی می کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه هویت و محل تردد متهم شناسایی شد گفت: با انجام هماهنگی های لازم متهم دستگیر و در بررسی های بیشتر ۱۰کارت عابر بانک مسروقه کشف شد.
وی افزود: با تکمیل تحقیقات پلیسی متهم به مرجع قضائی معرفی و کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقت شده را ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.