عضو هیات امناء موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید کرد: طرح ارزش مالکانه پروژه بسیار بزرگی در راستای تامین منافع فرهنگیان است و زحمات کسانی که در این مسیر تلاش‌های وافری کردند، قابل تقدیر است.

به گزارش ساراپرس، دکتر غلامرضا حیدری‌کردزنگنه افزود: عملیاتی شدن این طرح بزرگ حاصل دعوت از صاحب‌نظران و متخصصان بازار سرمایه، برگزاری جلسات متعدد با آنان و همچنین توضیح و تبیین چندین باره‌ی هیات مدیره موسسه به هیات امناء برای دستیابی به بهترین شیوه است.
عضو هیات امناء موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان که در مراسم آیین رونمایی از این طرح مهم تاریخی سخن می گفت با تاکید بر اینکه در تمامی مراحل ریسک‌های شیوه اجرایی شدن طرح ارزش مالکانه، شناسایی و تدابیر لازم برای مقابله با آن اتخاذ شده است، تصریح کرد: مالکیت و سرمایه‌ای که ۲۷ سال متعلق به فرهنگیان بود و این مالکیت و ارزش افزوده آن می‌بایست به صاحبان سرمایه بازگردانده می‌شد امروز محقق شده و این کار بسیار بزرگی است.
وی اظهار داشت: بنده به عنوان یک عضو هیات امناء موسسه از دکتر نجف‌پورکردی مدیرعامل موسسه، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران عامل هلدینگ‌ها و مدیران و کارشناسان موسسه تشکر و قدردانی می‌کنم.
دکتر حیدری‌کردزنگنه خطاب به فرهنگیان شاغل و بازنشسته عضو موسسه تصریح کرد: این آغاز و شروع تخصیص ارزش مالکانه است و تحقق کامل این طرح زمان‌بر و مرحله به مرحله است.
عضو هیات امناء موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه موضوع ماهیت خصوصی و دولتی بودن موسسه و یا نهاد عمومی غیردولتی بودن آن بسیار مطرح بوده است،گفت: در نهایت اجرای طرح ارزش مالکانه صندوق را کاملا متعلق به فرهنگیان کرد و کسی ادعای مالکیت صندوق را به صورت دولتی و نهاد عمومی ندارد.