همزمان با شب یلدا تعدادی از خانواده ها، دبیران و دانش آموزان دبیرستان سرزمین پارس منطقه ۶ آموزش و پرورش شهر تهران درجهت تحقق مسئولیت های اجتماعی و با حضور در آسایشگاه خیریه معلولین بچه های آسمان، این روز را جشن گرفتند. به گزارش اختصاصی خبرنگار ارتباط امروز در این مراسم ضمن تقدیر از پرسنل […]

همزمان با شب یلدا تعدادی از خانواده ها، دبیران و دانش آموزان دبیرستان سرزمین پارس منطقه ۶ آموزش و پرورش شهر تهران درجهت تحقق مسئولیت های اجتماعی و با حضور در آسایشگاه خیریه معلولین بچه های آسمان، این روز را جشن گرفتند.

به گزارش اختصاصی خبرنگار ارتباط امروز در این مراسم ضمن تقدیر از پرسنل خدوم این خیریه و مادر یاران (پرستاران) ، بسته های ویژه شب یلدا به بچه های میزبان اهدا گردید.

از دیگر برنامه های این مراسم میتوان به بازی دانش آموزان با کودکان کم توان ذهنی و حرکتی، گریم چهره بچه های معلول ، برپایی میز و سفره ی یلدا ، حافظ خوانی و بازدید از بخش های آسایشگاه اشاره نمود.

در جریان این دیدار، هادی عبایی مدیر دبیرستان سرزمین پارس، تقویت حس مسئولیت پذیری، نوع دوستی و کمک به نیازمندان را از اهداف موسسین این مجموعه فرهنگی آموزشی برشمرد.

گفتنی است موسسه خیریه بچه های آسمان” از سال ۱۳۷۸ در جهت حمایت و نگهداری از افراد معلول بی سرپرست به ثبت رسید و شامل دو آسایشگاه نگهداری و توانبخشی کودکان معلول جسمی و ذهنی و یک آسایشگاه بیماران اعصاب و روان است.

انتهای پیام/ علیرضا حوش طینت

  • منبع خبر : ertebatemrooz.ir