۳۰۰ بسته معیشتی توسط موسسه خیریه مردمی امین نیکوکاران وابسته به مرکز نیکوکاری شهید دشت آبادی در سومین سالروز عروج سردار سپهبد قاسم سلیمانی توزیع شد.

به گزارش ساراپرس، موسسه امین نیکوکاران که توسط خانواده شهدا انتظامی کشور(شهید دشت آبادی و ابوالفتحی و کوخایی و.. ) و تعدادی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در حال فعالیت می‌باشد، در روز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی اقدام به تهیه و توزیع بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی برای خانواده های آبرومند و کم برخوردار به ارزش تقریبی هر بسته ۱۲ میلیون ریال کردند.

در این مراسم که سردار بهرامی معاون روابط عمومی و تبلیعات سازمان عقیدتی سیاسی ،معاون فرهنگی و هنری شهرداری منطقه ۲۲ تهران؛ جناب مهندس امامی و مهندس موسوی نمایندگان کمیته امداد امام خمینی و تعدادی از خانواده معظم شهدا حضور داشتند، سردار بهرامی اظهار داشت: امروز می‌توان به وضوح لمس کرد که شهدا چه در زمان حیات و چه بعد از شهادتشان زنده و امنیت آفرین برای جامعه ما می باشند.

وی با اشاره به قرآن کریم مبنی بر اینکه شهید، شاهد و ناظر است گفت: می‌توان نمونه ای از ثمره و نتیجه از خود گذشتگی شهدا را در خانواده شهید دشت آبادی پیدا کرد؛ او که در زمان خدمت خود قدمی خلاف نظر و رضایت مردم و ولی فقیه خود برنداشت و زندگی خود را مثل همه شهدا وقف کشور و مردم این جامعه کرده بود هم اکنون نیز خانواده ایشان در سنگری دیگر در حال خدمت رسانی به مردم جامعه می باشند که به خاطر برکت خون شهدا مجموعه مرکز شهید دشت آبادی در این راه به لطف خداوند موفق عمل کرده و ان شاءالله از این پس نیز با همین توان به راه خود ادامه خواهند داد.

بهرامی در پایان با بیان حدیثی از امام حسین( علیه السلام) در خصوص از خود گذشتگی عنوان داشت:مَنْ نَفَّسَ کرْبَهَ مُؤْمِن فَرَّجَ اللهُ عَنْهُ کرْبَ الدُّنْیا وَ الاْخِرَهِ. هرکس گره ای از مشکلات مؤمنی باز کند و مشکلش را برطرف نماید، خداوند متعال مشکلات دنیا و آخرت او را اصلاح می نماید.

امامی مدیر کمیته امداد غرب و شمالغرب تهران بزرگ نیز عنوان کرد: برابر منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) مبنی بر اینکه خدمات کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)باید محله محور شود، تصریح کرد مراکز نیکوکاری ما در سطح کشور با یاری خداوند مطلوب عمل کردند و یکی از مراکز نیکوکاری فعال و شاخص ما در سطح کشور، مرکز شهید محمد دشت آبادی است که در این مدت نقش و فعالیت خود را فراتر از تهران و در سطح سراسر کشور ایفا می‌کند .

علیرضا دشت آبادی رییس هییت مدیره و موسسه امین نیکوکاران با بیان اینکه تمام این اقدامات در ابتدا به لطف پروردگار مهربان و سپس به خاطر سبک زندگی پدرم می باشد اضافه کرد: تا کنون بیش از ۴۵ مرحله رزمایش همدلی مومنانه در زمان کرونا و بعد از آن اجرا کردیم و هم اکنون با یاری امام زمان (عج) در حال خدمت و یاری رساندن به ۳۵۰ مددجو در سراسر کشور می‌باشیم که جای بسی شکر به درگاه ایزد یکتا را دارد. وی با عنوان اینکه سعی کردیم به اصل موضوع که همان خدمت رسانی به مردم خوب کشور است تمرکز کنیم .

دشت آبادی ادامه داد : تمام نذورات و خیرات مردمی را فقط صرف افراد کم برخوردار و مرتفع کردن نیازهای آنها می کنیم و بخاطر همین اقدام به شکر پروردگار، مردم و بانیان، اعتماد خوبی به مجموعه دارند.

وی با اشاره به اینکه صدقه دادن تجارت هوشمندانه با خداوند سبحان می باشد، ادامه داد : کسانی که مایل به همکاری با این مرکز می باشند می‌توانند از طریق سایت و یا سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۵۱۵ و یا از طریق پیام رسان های داخلی ایتا به آدرس @aminnikokaran51773 و
بله به آدرس https://ble.ir/aminnikokaran51773
از اقدامات موسسه باخبر و ما را در این کارهای خیرخواهانه یاری نمایند.
در پایان برنامه از خانواده شهید دشت آبادی و تعدادی دیگر از خانواده معظم شهدا تجلیل و تقدیر به عمل آمد.