استاندار بوشهر از ورود ۳ میلیون گردشگر و مسافر نوروزی و ۶۰۰ هزار خودرو در ایام نوروز به استان بوشهر خبرداد.

به گزارش ساراپرس، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با اشاره به حضور چشمگیر گردشگران در استان گفت: ۳ میلیون گردشگر از ابتدای نوروز وارد استان شده اند که نشان از اقبال خوب و مناسب مسافران نوروزی به این استان است.

استاندار بوشهر افزود: بررسی وضعیت استان در نوروز امسال نشان می دهد که یک آرامش خوبی برای ارائه خدمات به هم استانی ها و مسافران نوروزی وجود دارد. استاندار بوشهر تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶۰۰ هزار خودرو وارد استان شده است.

او گفت: تمامی دستگاه‌ها خصوصا دستگاه‌های امدادی و خدمت‌رسان در استان، در نوروز ۱۴۰۳ برای ارائه خدمات شایسته به گردشگران و مسافران نوروزی پای کار آمده‌اند.

محمدی زاده اضافه کرد: رستوران‌ها، اقامتگاه‌ها، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی ساماندهی و آماده‌سازی شده‌اند. برای نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی در نوروز امسال کارهای ویژه‌ای صورت گرفته و در حال حاضر وضعیت مطلوبی دارند.

استاندار بوشهر در پایان صحبت‌های خود به اهمیت صنایع‌دستی در جذب گردشگر اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های ما در نوروز برپایی بازارچه های صنایع دستی بود که علاوه بر رونق بازار هنرمندان در جذب گردشگر نیز تاثیرات خود را گذاشته است.