رزمایش کمک مؤمنانه پویش همکلاسی مهربان ۴ در قالب توزیع ۱۵ هزار بسته نوشت افزار برای خانواده‌های کم برخوردار در آستان شیخ صدوق (ره) شهرری برگزار شد.

به گزارش ساراپرس به نقل از ایرنا،  به همت سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران، معاونت سازندگی سازمان بسیج دانش آموزی، مجموعه خیران و قرار گاه خاتم ۱۵ هزار بسته آموزشی در پویش کمک‌های مومنانه با عنوان «همکلاسی مهربان» به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت استان تهران اهدا شد.

مسئول بسیج دانش آموزی استان تهران طی سخنرانی در این مراسم اظهار داشت: بسیج دانش آموزی در راستای کمک و تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص همدلی و کمک های مومنانه به خانواده های کم برخوردار با برگزاری مراسم پویش همکلاسی مهربان ۴ و اهدای ۱۵ هزار بسته نوشت افزار به این خانوارها توانسته گوشه ای از نیازهای آنها را رفع کند و یکی از ویژگیهای این بسته ها تقارن توزیع آنها با هفته دفاع مقدس بوده و تمام دفترهایی که به گروه هدف اهدا شد مزین به عکس شهدای دفاع مقدس است.

سرهنگ روح الله عرب افزود: یکی از وظایف و برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی بهره گیری از ظرفیت خیران و افراد توانمند است تا این افراد در کنار قرار گرفتن کمک‌های مالی دانش آموزان نیازمند و خانواده آنها، زمینه تحصیل و آموزش آنها نیز فراهم شود.

وی ضمن اشاره به برگزاری اینگونه مراسم ها خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری پویش همکلاسی مهربان، ایجاد روحیه همدلی بین دانش‌آموزان و استفاده از ظرفیت آنها برای تهیه اقلام تحصیلی سایر دانش‌آموزان کم برخوردار است که این طرح همواره پس از گذشت سال‌های متمادی همچنان مورد استقبال دانش‌آموزان قرار دارد.

مسئول بسیج دانش آموزی استان تهران خاطرنشان کرد: به لطف خدا و با کمک‌های جمع آوری شده در قالب پویش همکلاسی مهربان، کمک خیران، سازمان بسیج سازندگی و با همکاری دیگر ارگانها بسته های توزیع شده شامل کیف، پنج جلد دفتر، مداد رنگی، خط کش، جامدادی به ارزش تقریبی هفت میلیون ریال بوده است.