رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 317 هزار لیتر روغن موتور و گیربکس قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کشفیات را بیش از 150 میلیارد ریال برآورد نموده اند.

به گزارش ساراپرس، سرهنگ کارآگاه “هدایت بهرامی” توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار سوخت در محدوده شهرری شدند.
ایشان عنوان داشت: در راستای برخورد و جمع آوری انبارها و کارگاههای تغلیظ غیر مجاز سوخت در محدوده شورآباد شهرری انبار غیرمجاز شناسائی و طی بازرسی های اولیه مشاهده گردید مقادیری روغن موتور و گیربکس در بشکه های ۲۲۰ لیتری در محل موجود می باشند.
این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل بیش از ۳۱۷ هزار لیتر روغن موتور و گیربکس قاچاق بوده که پرونده ای در خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.
این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: با توجه به اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اهم وظایف این پلیس است از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.