رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 100 دستگاه سرخ کن  قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 1 میلیارد تومان برآورد نموده اند.

به گزارش ساراپرس، سرهنگ “کارآگاه مهدی افشاری” توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی لوازم آشپزخانه قاچاق در محدوده بازار تهران شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری لوازم آشپزخانه قاچاق در انبار فروشگاهی در بازار دپو و نگهداری می شود.

جناب سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس در بازرسی مشاهده می نمایند محل انبار یک فروشگاه لوازم خانگی بوده که مقادیری سرخ کن در محل دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی می باشد.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل  تعداد ۱۰۰ دستگاه سرخ کن به مارک های Philips و silver محصول کشور هند و چین بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱ میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می گردد. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

کشف ۳٫۵ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲ میلیون نخ سیگار قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۳٫۵ میلیارد تومان برآورد نموده اند.

سرهنگ “کارآگاه مهدی افشاری” توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی دخانیات قاچاق در محدوده جنوب تهران شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری دخانیات قاچاق در انباری در جنوب تهران دپو و نگهداری می شود.

جناب سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس در بازرسی مشاهده می نمایند محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده  که مقادیر انبوهی دخانیات در محل دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی می باشد.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل  تعداد ۲۰۹ کارتن شامل ۲٫۰۹۵٫۰۰۰ نخ سیگار خارجی به مارک های milano و arizona و napoli و…. خارجی بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۳٫۵ میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: با سرمایه گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور را هدف نگیرید. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.