فرمانده مرزباني انتظامي از موفقيت مرزبانان استان سيستان و بلوچستان و کشف بيش از يک تن و 600 کيلوگرم موادمخدر در مرز‌هاي اين استان خبر داد.

به گزارش ساراپرس،سردار “احمدعلی گودرزی” در تشریح این خبر، گفت:مرزداران استان سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و کنترل مستمر نوار مرزی حوزه استحفاظی، مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از آن سوی مرز‌ها وارد کشور کنند.
فرمانده مرزبانی فراجا افزود: مأموران مرزبانی با هدایت عملیاتی و پشتیبانی در مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداختند و سوداگران مرگ را که در حال انتقال محموله موادمخدر به داخل کشور بودند، مشاهده کردند.
سردار احمدعلی گودرزی در ادامه افزود: قاچاقچیان مواد مخدر با مشاهده مأموران، اقدام به تیراندازی به سمت مرزداران کردند که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب اقدام مقابله ای انجام دادند که به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشتند و عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رها کردن محموله موادمخدر از محل متواری شدند.
این مقام ارشد انتظامی کشور گفت: مرزبانان در این عملیات موفق شدند ضمن مهار ۲۸ رأس دواب و هلاکت رساندن یک نفر قاچاقچی مسلح، تعداد یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک تیغه خشاب، به همراه مهمات مربوطه، مقادیری مواد منفجره ، یک عدد بیسیم دستی، مقدار یک تن و ۵۹۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و مقدار ۳۰ کیلو گرم از نوع حشیش را کشف کنند.
سردار گودرزی تأکید کرد: چشمان همیشه بیدار مرزبانان با رصد لحظه به لحظه مرزهای کشور، اجازه سوء استفاده قاچاقچیان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مرزها را نخواهد داد و در این راه تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.