سردار محمدیان گفت: بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ گرم انواع موادمخدر را در ۱۵ روز گذشته کشف کردیم اما آن چیزی که مردم انتظار دارند پاکسازی شهر و ندیدن معتاد در محلات است.

به گزارش ساراپرس؛ سردار عباسعای محمدیان رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه بازدید از طرح جمع آوری معتادان متجاهر اظهار کرد: وظیفه پلیس مبارزه با توزیع موادمخدر است، اگرچه بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ گرم انواع موادمخدر را در ۱۵ روز گذشته کشف کردیم اما آن چیزی که مردم انتظار دارند پاکسازی شهر و ندیدن معتاد در محلات است.
وی افزود: از ۲۴ بهمن ماه این طرح (جمع آوری معتادان متجاهر) آغاز شده است و تا کنون هیچ روزی این طرح متوقف نشده است. امروز می‌توانیم بگوییم دیگر معتاد متجاهر در کنار حاشیه خیابان ها نداریم و مردم این افراد را نمی‌بینند.
رئیس پلیس پایتخت گفت: نزدیک به ۲۸۴ نفر طی ۱۵ روز گذشته جمع آوری شدند و بعد از غربالگری به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده می‌شوند.
سردار محمدیان گفت: تعدادی از افراد هستند که مردم آنها را به چشم معتاد نگاه می‌کنند اما اینها کارتن‌خواب، دارای بیماری‌های خاص و … هستند که باید در مراکز مربوط به خودشان پذیرش شوند.
وی در پایان بیان کرد: شهرداری تهران مراکز بیشتری ایجاد کرده است و تلاش خوبی در زمینه ساماندهی و پذیرش معتادان متجاهر داشته است اما بهزیستی هنوز پای کار نیامده است.