رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: یکی از جاهایی که حضور کارکنان انتظامی جلوه بیشتری دارد همین نوروز است، خط مقدم امنیت، کارکنان غیور انتظامی هستید که ایام نوروز را فرصتی مغتنم برای ارائه خدمات مضاعف به مردم شریف ایران اسلامی می دانند، خدمت بی منت و ارائه خدمات انتظامی در انظار و افکار مردم در ایام نوروز به وجه زیبایی بروز و ظهور پیدا می کند، من در ایام نوروز از نقطه صفر مرزی سرخس در خراسان رضوی تا پاسگاه های مرزی خراسان شمالی، از پاسگاه‌های پلیس راه تا یگان های انتظامی، آنچه دیدم عزم جدی و راسخ، انگیزه بالا، سرزندگی و جدیت در انجام ماموریت های محوله بود، امنیت و آرامش میهن اسلامی، ارمغان فداکاری همه کارکنان انتظامی و شما مرزبانان روزه دار است.

به گزارش ساراپرس، حجت الاسلام و المسلمین “سید علیرضا ادیانی” صبح امروز در بازدید از مقرهای مرزبانی استان گلستان و در دیدار با کارکنان فرماندهی مرزبانی این استان با آرزوی قبولی طاعات و عبادت یکایک کارکنان در ماه مبارک رمضان، ضمن تبریک سال نو و قدردانی از تلاش‌های مرزبانان گفت: نیروهای مرزبانی زحمتکش و تلاشگر هستند و در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی؛ سرما و گرما و دوری از خانواده امنیت مرزهای استان را تأمین می‌کنند.
این مقام مسئول در ادامه افزود: شما مرزبانان با شب بیداری و تلاش مضاعف، در این ایام مبارک با زبان روزه از مرزهای ایران اسلامی حراست و پاسداری می کنید که قطعا مرزبانی از حریم کشور در این ماه صیام، روح وجانتان را با لحظات معنوی انس با خدا در این ماه مبارک جلا می‌دهد.
وی با بیان اینکه مردم در تعطیلات نوروزی بدون دغدغه امنیت به سفر عزیمت می کنند، اظهار داشت: در حالی که اکثر دستگاهها در این روزها تعطیل هستند ولی جان برکفان انتظامی ایثار می کنند و در مرزها و مقرهای انتظامی حضور دارند و به مردم کمک می کنند و امنیت کشور را فراهم می سازند.
این مقام انتظامی خاطر نشان ساخت: حضور در پاسگاه‌های مرزی برای بنده، تداعی کننده دوران پرافتخار دفاع مقدس است و هدف مشترک رزمندگان در دوران دفاع مقدس و جان برکفان مرزبانی در زمان کنونی، دفع تجاوز دشمنان و برقراری امنیت و آرامش برای مردم عزیز ایران اسلامی است.
ادیانی تصریح کرد: در مرزبانی یک قدم برداشتن برابر صد قدم ثواب دارد و هر انسان منصفی باید قدردان زحمات مرزبانان غیور و شجاع باشد که در این سرمای زیر صفر درجه از تمامیت ارضی ایران حراست می‌کنید.
نماینده ولی فقیه در انتظامی کشور تاکید کرد: راهبرد انتظامی مروت و مهربانی با آحاد مردم و برخورد سخت و قاطع با اخلالگران نظم و امنیت در جامعه است، صد درود و صد سلام بر بازوان ستبر شما که اشدا علی الکفار و رحما بینهم هستند.
این مقام مسئول در این دیدار گفت: با اطاعت از فرمان رهبری در مرزها حضور پیدا کرده ایم تا اگر مشکلات و یا نارسایی در زمینه های مختلف وجود داشت، پیگیری و حل کنیم چرا که معتقدیم حضور در میدان گره گشای بسیاری از چالشها و مشکلات خواهد بود، مشکلات اقتصادی شما را می دانم ، و تمام سعیم را برای جهاد ساخت مسکن در انتظامی کشور انجام می دهم.
وی با بیان فضیلت های ماه مبارک رمضان به حاضرین توصیه کرد: به بعد معنوی، ایمان و توسل به اهل بیت(ع) بیشتر توجه داشته باشید تا خداوند به کارتان برکت دهد، هرچقدر معرفت انسان نسبت به خدا بالاتر برود خضوع او نیز بیشتر خواهد بود و این خضوع او را در نزد مخلوق خدا نیز محبوب تر خواهد کرد.
ادیانی تاکید کرد:کارکنان انتظامی کشور با حضور آگاهانه و هوشیارانه خود، همواره توطئه ها دشمنان را بی اثر کرده اند و با رصد فتنه انگیزی های دشمنان به صورت پنهان و آشکار، امنیت داخلی واجد الوصف نظام جمهوری اسلامی ایران و آسوده خاطری آحاد مردم را به ارمغان آورده اند.
این مقام انتظامی با اشاره به نقش اساسی امنیت در پیشرفت کشور در تمامی حوزه ها افزود: امنیت پیش نیاز تمام فعالیت هاست و اگر امنیت نباشد پیشرفتی حاصل نمی گردد و این امنیت در چند موقعیت بیشتر رخ نمایی میکند مانند راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ، پیاده روی حماسه بزرگ اربعین حسینی، امنیت انتخابات، که رهبری معظم انقلاب که افتخار سربازی ایشان را داریم بابت ایجاد این امنیت از همه شما تشکر کرده اند که این بالاترین مدال افتخار است.
وی اذعان داشت: یکی از جاهایی که حضور شما جلوه بیشتری دارد همین نوروز است، خط مقدم امنیت، شما کارکنان غیور هستید ،خدمت بی منت و ارائه خدمات انتظامی در انظار و افکار مردم در تمامی ایام سال به ویژه ایام نوروز به وجه زیبایی بروز و ظهور پیدا می کند، من در ایام نوروز از نقطه صفر مرزی سرخس در خراسان رضوی تا پاسگاه های مرزی خراسان شمالی، از پاسگاه‌های پلیس راه تا یگان های انتظامی،