شاهد افزایش بار ترافیکی در معابر شهر تهران هستیم.

به گزارش ساراپرس؛  سرهنگ مجید رنجبر ضمن بیان وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در روز چهارشنبه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۱ گفت : با رصدی که تیم های مستقر در مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت ترافیکی معابر پایتخت انجام دادند ، ترددها در سطح معابر در حال شکل گیری و روبه افزایش است و خوشبختانه مشکل و مورد خاصی وجود نداشته و بار ترافیکی روان و در حال حرکتی را در اکثر محورها را از صبح امروز شاهد بودیم .
سرهنگ رنجبر گفت : ترافیک در بزرگراه مدرس از الهیه ، شیخ فضل الله از جناح ، جناح در مسیر غرب به شرق از شیخ تا گمنام و غرب به شرق نیایش از ستاری ، یادگار جنوب به شمال از گلاب، آزاد راه به شرق از آزادگان می باشد .
وی اضافه کرد : بار ترافیکی زین الدین از هنگام تا پاسداران ، جنوب به شمال بزرگراه امام علی ( ع ) از گلشن دوست ، بزرگراه چمران از گفتگو ، بزرگراه صدر به غرب از قیطریه ، جنوب به شمال نواب تا نهم دی ، بزرگراه بابایی از هنگام تا صیاد و خیابان آزادی از بعد از استاد معین شاهد بار ترافیکی می باشیم .
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : بار ترافیکی در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت از باکری ، غرب به شرق بزرگراه حکیم از باکری ، می باشد .