رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور با صدور پیامی12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش ساراپرس،در پیام حجت الاسلام و المسلمسن “سید علیرضا ادیانی” آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
صبحگاه ۱۲ فروردین، که روز نخستین حکومت اللَّه است، از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ماست.(امام خمینی رحمه الله علیه)

دوازدهمین روز بهار مژده سرزمینی مستقل برای مردمانی اندیشمند و بزرگ است. مردمانی که در گزند توفان‌ها دست در دست یکدیگر تنها به استقلال وطن می اندیشند و امروز با افتخار شکفتن گل ایمان را بر شاخسار زمان شادمانه جشن می‌گیرند و جاده‌های استقلال را با گام‌هایی از جنس اراده و خودباوری می‌پیمایند.
اینک به پاس آن انتخابات راستین، جمهوری اسلامی ایران برفراز قلّه رفیع مقاومت اسلامی که دستاورد شکوه، عظمت و استقلال را برایمان به ارمغان آورد ایستاده است و این ایستادگی به برکت وحدت و هوشیاری مردم و انسجام ملی و رهبری خردمندانه، مفاهیم و اصول نظام جمهوری اسلامی ایران را به الگویی رهایی بخش از قیود نظام های غیر الهی و ضد انسانی تبدیل ساخته است.
امروز نیز شایسته است مانند روز تاریخی ۱۲ فروردین که به خاطر حضور بی‌نظیر مردم وحشت و ناامیدی در دل دشمنان انداخت، با بیان صحیح دستاوردهای انقلاب و روایت پیشرفت ملت بزرگ ایران، نقشه و توطئه‌های دشمنان را در جنگ ترکیبی و شناختی بی‌اثر گذاشت.
در سالی که توسط مقام معظم رهبری( مدظله العالی) با نام “جهش تولید با مشارکت مردم” مزین گشته، ما ملت شریف خواهیم کوشید تا با عزم راسخ ملی، مدیریت جهادی، تلاش مضاعف، هدفمند و مستمر جهادی در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سمت فتح قله های پیشرفت و عدالت گام های اساسی برداریم.
تشکیل جمهوری اسلامی نه فقط اراده ملت را بر سرنوشت خود به اثبات رساند و برای آنان استقلال و آزادی را به ارمغان آورد، بلکه امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان برافروخت که آنان نیز می توانند بعد از قرن ها رنج و درد، جلوه ای از وعده خداوند تبارک و تعالی را ببینند؛ همان وعده پیروزی مستضعفان بر مستکبران را، که کتاب وحی، آن را نوید می دهد و علت اصلی همه فشارهای استکبار جهانی به ملت ایران به خاطر جایگاه مستقل و تسلیم نشدن در برابر نظام سلطه است.
در سالروز این روز عظیم،ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف ایران اسلامی و گرامیداشت یاد وخاطره بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان والامقام این نهضت مردمی، این یوم الله فرخنده را به تمام مردم سرافراز ایران بویژه کارکنان خدوم و مجاهد انتظامی کشور تبریک و تهنیت عرض نموده، ضمن اعلام تجدید بیعت با رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) بر حفظ وحدت، همدلی و مشارکت فعال در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های ناب انقلاب اسلامی تأکید می‌نمائیم و به امام راحل و بنیانگذار کبیر انقلاب اطمینان می دهیم که «اماما، برچمی را که برافراشتی هرگز زمین نخواهیم نهاد».

سید علیرضا ادیانی
نماینده ولی فقیه در انتظامی کشور و
رئیس‌سازمان‌عقیدتی‌سیاسی‌انتظامی‌