مدیر بهزیستی شهر تهران به مناسبت فرا رسیدن سال جدید پیام تبریکی را خطاب به همکاران و جامعه هدف تحت پوشش صادر کرد.

به گزارش ساراپرس، مدیر بهزیستی شهر تهران به مناسبت فرا رسیدن سال جدید پیام تبریکی را خطاب به همکاران و جامعه هدف تحت پوشش صادر کرد.
متن این پیام بدین شرح است:

یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار یا مدبّر اللّیْل و النّهار
یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال

فرارسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار، کردار و تصمیم های نو است و حلول سال نو و تولد دوباره طبیعت همواره یادآور تحول به مراحل نیکوتر و برتر است.

نوروز یکی از عناصر هویت فرهنگی ایرانیان و یکی از بزرگ‌ترین میراث‌های معنوی جهان است؛ این آیین کهن آغاز بهار، مظهر احیای دوباره طبیعت و شکوه خلقت است که به آدمی پیام زندگی دوباره، معاد، غبارروبی دل، تحول در افکار و رفتار و پیام از خود رستن و به خدا پیوستن می دهد. امید که در این سرآغاز شکفتن و موسم تحول و تازگی، تأملی دوباره بر خویشتن خویش داشته باشیم.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال نو و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، از خداوند متعال آرزومندم که سال ۱۴۰۳، سالی سرشار از سلامتی، شادمانی و موفقیت برای همگان باشد و از زحمات همکاران پرتلاش در بهزیستی شهر تهران قدردانی نموده و امید آن دارم تا با یاری از ذات لایزال الهی و بهره گیری از توانمندی های شایسته خویش در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروز و سر بلند باشیم.

محمود برزگر
مدیر بهزیستی شهر تهران