پخش برنامه «سفر بخیر» که از ابتدای نوروز با شعار فرهنگ‌سازی شاد و مفرح به دور از پند و نصیحت شروع شده، امشب به گزارش لحظه‌ای مرگبارترین تصادف سال جاری که در سمنان رخ داد می‌پردازد.

به گزارش ساراپرس،پس از بروز حادثه برخورد دو دستگاه خودرو پژو و سواری هیوندا که منجر به از دست رفتن جان ۹ نفر از هموطنانمان شد، تیم تولید برنامه «سفر بخیر» بلافاصله با بالگرد به محل حادثه اعزام شدند تا گزارش این تصادف را به صورت لحظه به لحظه تهیه کند و تهیه این گزارش ۳۲ ساعت به طول انجامید.

این حادثه در ساعت هشت و ۲۳ دقیقه صبح نهم فروردین رخ داد که در آن خودروها آتش گرفتند. با اینکه یک ست نجات هلال احمر و آتش نشانی در محل حضور پیدا کرده و به عملیات امدادی پرداخته بودند اما با توجه به نوع و شدت حادثه، ۹ نفر جان باختند و یک نفر که پسربچه حدوداً پنج ساله‌ بود مصدوم شد که با بالگرد به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شد.
همزمان با این حادثه، یک دستگاه خودروی پژوی دیگر نیز از جاده منحرف شد که چهار سرنشین آن در محل درمان شدند.
جندق- معلمان محور ارتباطی دوطرفه بین استان سمنان و اصفهان است که از دل کویر می‌گذرد و در تمام تعطیلات در این محور حوادث مرگباری رخ می‌دهد.
برنامه «سفر بخیر» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو با مشارکت پلیس راهور فراجا به تهیه‌کنندگی سیدجواد سیدمحسنی و اجرای سعید شیخ‌زاده است که با توجه به ایام شبهای قدر، بخش‌های طنز خود را پخش نخواهد کرد و با رویکرد پرداختن به حوادث تصادف جاده‌ای روانه آنتن خواهد شد.
برنامه گزارشی حادثه مرگبار جاده سمنان، امشب یازدهم فروردین ساعت ۲۲ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.