سرهنگ شریفی گفت: رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز پنج شنبه 28 اردیبهشت ماه نشان از معابر و بزرگراههایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات بخاطر افزایش سرعت ها توسط برخی از رانندگان دارد .

به گزارش  ساراپرس،  سرهنگ علی اصغر شریفی رییس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت : با رصد دوربین‌های پلیس راهور تهران بزرگ از سطح شهر تهران وضعیت تردد در معابر مختلف شهر تهران عادی و ترافیک روان است و حادثه خاصی گزارش نشده است.

وی  ادامه داد : برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران ، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی که به این دسته از رانندگان توصیه میگردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می باشند پس با رعایت قانون ، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبجگاهی و خلوت تردد نمایید .
وی همچنین گفت : تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت ها و سبقت ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت : رانندگان در صورت خلوتی معابر می بایست از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد نمایند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خودرا به موقع متوقف و از برخورد پرهیز نماید.