پلیس بزرگراه از واژگونی سواری 206 بدلیل عدم توجه به جلو راننده آن و برخورد شدید با سواری سراتو در مسیر بزرگراه شهید خرازی به غرب مقطع بیمارستان تریتا و مصدوم شدن راننده 206 و سرنشین سراتو خبر داد .

به گزارش ساراپرس؛سرهنگ علی اصغر شریفی به نقل سرکلانتری پلیس بزرگراه ضمن بیان این خبر گفت : مقارن ساعت ۲۱:۴۰ شب گذشته در مسیر بزرگراه شهید خرازی به غرب مقطع بیمارستان تریتا ، یکدستگاه سواری پژو ۲۰۶ که در این مسیر در حال تردد بوده به علت عدم توجه به جلو بشدت با سواری سراتو برخورد می نماید که پس از چندین متر حرکت بر روی سقف بالاخره متوقف می گردد .

سرهنگ شریفی ادامه داد : تیم کارشناسی منطقه ۲۷ پلیس بزرگراه بلافاصله در محل حاضر و اقدامات ترافیکی خود را جهت ایمنی محل انجام و به بررسی علل حادثه پرداخته و مشخص می گردد این تصادف بدلیل عدم توجه به جلو راننده ۲۰۶ به وقوع پیوسته است .
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت : در این حادثه راننده ۲۰۶ و راننده و یکی از سرنشینان سواری سراتو مصدوم که با حضور به موقع تیم های اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل گردیدند .
سرهنگ شریفی از رانندگان خودروها خواست حین رانندگی تمام حواس و توجه خود را به رانندگی اختصاص دهند و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز نموده و به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده ننمانید و از سرعت و سبقت در معابر خلوت جدا خودداری کرده و قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم .