در آستانه فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت عبدالعظیم «ع» و همزمان با سومین روز از هفته فرهنگی شهرستان ری، ویژه برنامه ای با عنوان گذر فرهنگی بخش قلعه نو باحضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در محل مجموعه تاریخی تپه میل برگزار شد.

به گزارش ساراپرس، در آستانه فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت عبدالعظیم «ع» و همزمان با سومین روز از هفته فرهنگی شهرستان ری، ویژه برنامه ای با عنوان گذر فرهنگی بخش قلعه نو باحضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در محل مجموعه تاریخی تپه میل برگزار شد.

این برنامه که باحضور حجت الاسلام حسنی امام جمعه و اسحاقی بخشدار قلعه نو، تقوایی مشاور و مدیر حوزه فرماندار، معاونین فرمانداری ویژه شهرستان ری، بخشداران و رؤسای ادارات و اعضای شورای اداری شهرستان ری برگزار شد، حاضرین از غرفه هایی با موضوع معرفی آثار و صنایع دستی، تولیدات روستایی، انواع غذاهای بومی و محلی و آشنایی با فرهنگ و هنر فاخر ایرانی بازدید و پس از آن در ویژه برنامه بزرگداشت هفته فرهنگی شهرستان ری شرکت نمودند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه این برنامه و در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی ری و اهمیت آن عنوان کرد: امروز به نام نامی سیدالکریم حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام و در سومین روز از هفته فرهنگی شهرستان ری طبق تقویم برنامه ها در خدمت مردم و اهالی شریف بخش قلعه نو هستیم. در این مجموعه غرفه های بسیار زیبا و خوبی در زمینه هنرهای تجسمی، صنایع دستی، تولیدات روستایی و محلی، انواع غذاهای بومی و محلی و آشنایی با فرهنگ و هنر فاخر ایرانی تحت عنوان گذر فرهنگی بخش قلعه نو دایر گردیده و در دسترس عموم قرار گرفته است.