به گزارش ساراپرس؛نیروهای خدمات شهری شمال تهران در پی گزارشات روز گذشته سازمان هواشناسی که وضعیت طوفانی را برای شمال تهران پیش بینی کرده بود، در طول مدت امروز آماده باش بوده و همچنان خواهند بود. افشین خدامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه اظهار داشت: بنا بر پیش بینی های سازمان […]

به گزارش ساراپرس؛نیروهای خدمات شهری شمال تهران در پی گزارشات روز گذشته سازمان هواشناسی که وضعیت طوفانی را برای شمال تهران پیش بینی کرده بود، در طول مدت امروز آماده باش بوده و همچنان خواهند بود.

افشین خدامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه اظهار داشت: بنا بر پیش بینی های سازمان هواشناسی از وقوع وضعیت طوفانی در شمال تهران در امروز سه شنبه ۲ فروردین ماه ۱۴۰۱، ۸۰۰ نیروی اجرایی معاونت خدمات شهری و محیط زیست و نواحی ده گانه منطقه یک به حالت آماده باش درآمدند و کلیه موارد خطرساز چون تاورکرین ها و داربست های ساختمان های در حال ساخت مورد بررسی مستمر قرار گرفت و هشدارهای لازم به مالکین آن ها ابلاغ شد.

وی افزود: خوشبختانه با وجود وضعیت جوی طوفانی همراه با باران در منطقه یک، اتفاق بحرانی در منطقه رخ نداده و فقط در برخی نواحی تعدادی از درختان با توجه به شدت باد و طوفان سقوط کرده اند که آن هم با توجه به حضور نیروهای اجرایی شهرداری بلافاصله رفع مشکل انجام شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک خاطر نشان کرد: آماده باش نیروهای شهرداری با حضور و مدیریت میدانی شهردار منطقه یک(رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه)، مدیران ارشد خدمات شهری و عوامل اجرایی هم چنان تداوم دارد.