شهردار منطقه ۱۳ از برگزاری آیین اختتامیه جشن «بهار ایران» همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد و گفت: ضمن نورافشانی میادین و معابر اصلی منطقه، فلکه دوم نیرو هوایی و مساجد محلات با برگزاری مراسم جشن میزبان شهروندان و روزه دارن خواهد بود.

به گزارش ساراپرس، شهردار منطقه گفت: اداره فرهنگی معاونت امور فرهنگی و اجتماعی منطقه۱۳ از بیست وهشتم اسفندماه در فلکه دوم نیرو هوایی نسبت به برگزاری رویداد های شاد و متنوع فرهنگی با عنوان “بهار ایران” همراه با رعایت و حفظ آداب و سنن ایرانی و اسلامی و با ایجاد فضای معنوی و شاد در شب های ماه مبارک رمضان اقدام کرده و همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) این مراسم خاتمه می یابد.
محمدهادی علی احمدی گفت: این آیین از ساعت ۱۷ تا ۲۲ با اجرای برنامه‌های متنوعی نظیر گروه کودک و نوجوان، اجرای موسیقی، شعبده بازی، مجری، مسابقات فرهنگی و هنری و گروه موسیقی اقوام پذیرای شهروندان و مسافران نوروزی بود.
وی افزود:آیین اختتامیه جشن «دهکده بهار ایران» همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) به همراه نورافشانی، اجرای استیج شادی، اجرای گروه سرود و تواشیح، تفسیر بخش هایی از آیات قرآن کریم و توزیع افطاری برگزار می شود.
شهردارمنطقه ۱۳ خاطر نشان کرد: همزمان با میلاد کریم اهل بیت و روز اکرام ایتام ، بسته های ارزاق حمایتی از طرف خیران منطقه برای خانواده های کم برخوردار تهیه شده است.