به گزارش ساراپرس؛ ‍همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار و به مناسبت فرارسیدن سال جدید، بزرگراه شهید یاسینی در منطقه۱۳ ساماندهی و زیباسازی شد . محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه با بیان اینکه بزرگراه شهید یاسینی یکی از اتوبان‌های ورودی شرق تهران است که در محدوده شهرداری ناحیه ۴ این منطقه واقع شده است، […]

به گزارش ساراپرس؛ ‍همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار و به مناسبت فرارسیدن سال جدید، بزرگراه شهید یاسینی در منطقه۱۳ ساماندهی و زیباسازی شد .

محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه با بیان اینکه بزرگراه شهید یاسینی یکی از اتوبان‌های ورودی شرق تهران است که در محدوده شهرداری ناحیه ۴ این منطقه واقع شده است، گفت: با توجه به آغاز سال جدید و تردد شهروندان و مسافران نوروزی در این محدوده، طرح ساماندهی و زیباسازی بزرگراه شهید یاسینی از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه اجرایی شد تا فضای ورودی منطقه برای میزبانی شایسته از مسافران بهسازی شود.
او افزود : علاوه بر نصب بنر های نوروزی و خوش آمدگویی، بزرگراه شهید یاسینی با ریسه های پارچه ای آذین بندی و با رنگ آمیزی جداول و المان ها زیباسازی شده است.
علی احمدی ادامه داد: المان های حجمی از جمله دوربین عکاسی در این محور نصب و در معرض دید عموم قرار گرفت .
به گفته شهردار منطقه۱۳، تعداد یازده فلاورباکس مزین به گل های بهاری در بزرگراه شهید یاسینی جانمایی و زیبایی های طبیعت در فصل بهار را به نمایش گذاشته است.
او به نصب تخم مرغ های رنگی در بزرگراه شهید یاسینی اشاره کرد و یاد آور شد: در راستای طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۱ ، ۲۰ تخم مرغ رنگی در بزرگراه شهید یاسینی نصب و جانمایی شده است .