نزاع و درگیری منجر به قتل همسر در شرق تهران شد.

به گزارش ساراپرس، در ساعت ۱۹:۰۰ روزچهارشنبه مورخه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۲ اعضای خانواده یک خانم ۴۰ ساله بنام پروین ، با مراجعه به کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس اعلام داشتند : دخترمان از امروز صبح پاسخگوی تماس های تلفنی ما نیست و پس از مدتی تلفن همراهش خاموش شده است . با تلفن همراه همسرش تماس گرفتیم اما او نیز پاسخگوی تماس های ما نبود و تلفن همراه او نیز پس از چندین نوبت عدم پاسخگویی ، خاموش شد . به درب خانه آنها در محدوده میدان رهبر رفتیم اما باز هم کسی جوابگوی زنگ خانه نبود و تلفن پروین و همسرش نیز در این زمان خاموش شده بود .
با توجه به تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “فقدان افراد” ، مأموران کلانتری با مراجعه به درب خانه محل سکونت پروین و همسرش ، اقدام به بررسی موضوع کرده ؛ با حضور در محل سکونت پروین و بررسی صحت اظهارات خانواده وی ، مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی وارد خانه شده و در بازرسی داخل خانه ، جسد پروین در داخل اتاق پذیرایی و در حالیکه مورد اصابت ضربات متعدد چاقو قرار گرفته بود ، کشف شد .
با توجه به شواهد صحنه جنایت ، بلافاصله موضوع به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام ؛ کارآگاهان این اداره در محل حاضر و در تحقیقات از همسایگان اطلاع پیدا کردند که پروین و همسرش بنام حمید . ق ( ۴۵ ساله ) در ساعت ۹:۰۰ همان روز ، درگیری شدیدی با یکدیگر داشته بگونه ای که صدای درگیری و مشاجره لفظی آنها به وضوح توسط همسایگان شنیده شده است .
با توجه به اظهارات همسایگان ، بررسی انگیزه ارتکاب جنایت با موضوع اختلاف و درگیری فی مابین زن و شوهر مورد بررسی کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت و اعضای خانواده پروین نیز سابقه درگیری و نزاع میان پروین و همسرش را تأیید کردند.
با توجه به شواهد و قرائن و مستندات بدست آمده ، بررسی فرضیه وقوع قتل خانوادگی و ارتکاب جنایت توسط همسر پروین در دستور کار قرار گرفت ؛ کارآگاهان در ادامه تحقیقات اطلاع پیدا کردند که حمید . ق ، در ساعت ۱۱:۰۰ با حالتی پریشان و مضطرب از خانه خارج شده است و پس از آن کسی حمید را ندیده و هیچکس از وی اطلاع ندارد .
سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به شواهد و مستندات بدست آمده ، وقوع جنایت خانوادگی در پرونده محرز گردیده ؛ لذا ضمن هماهنگی با شعبه چهارم بازپرسی دادسرای امور جنایی ، تحقیقات پلیسی جهت دستگیری همسر مقتوله در دستور کار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .