منتخب فرهنگیان استان بوشهر در صندوق ذخیره با اشاره به انتصاب یک معلم به عنوان دبیر کمیته ارزش مالکانه از سوی مدیرعامل موسسه تاکیدکرد: نجف پور کردی موسسه را به روی معلمان باز کرد.

به گزارش ساراپرس، خلیل شیخانی با ابراز خرسندی از اینکه پیشبرد طرح ارزش مالکانه به یک فرهنگی متخصص و پیشکسوت واگذاره شده است گفت: دکتر نجف‌پورکردی شرایط بسیار خوبی برای حضور فرهنگیان در ارکان مختلف صندوق ایجاد کردند که نتیجه آن تقویت اعتماد معلمان به این مجموعه است.
این معلم پیشکسوت افزود: صندوق ذخیره فرهنگیان در دو دهه اخیر فراز و نشیب‌های بسیاری را تجربه کرده اما با ورود سه نفر از نمایندگان فرهنگیان به هیات امناء موسسه، معلمان عضو به لایه‌های پنهان صندوق دست پیدا کردند و از اتفاقاتی که در سال‌های گذشته افتاده بود مطلع شدند.
وی تصریح کرد: تحول بزرگ دیگری که در صندوق اتفاق افتاد انتخاب دکتر نجف‌پورکردی به عنوان مدیرعامل موسسه بود و مدتی که با ایشان کار کردیم را به فال نیک می‌گیریم زیرا شرایط بسیار خوبی را برای حضور فرهنگیان در تصمیم‌گیری‌های صندوق ایجاد کرده و جلساتی به صورت حضوری با فرهنگیان برگزار کردند و صدای آنان را شنیدند.
شیخیانی در مورد انتصاب محمد حسن صدقی به عنوان دبیر کمیته عالی ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: آقای صدقی یکی از بهترین کارشناسان حسابداری و حسابرسی در ایران هستند و تجربیات بسیار ارزنده‌ای در این حوزه دارند و در استان‌های مختلف اعم از خراسان، اصفهان و … فعال بودند.
وی بیان داشت: خوشبختانه با حضور دکتر نجف‌پور اعتماد ما به صندوق دوباره شکل گرفته است و باید تلاش کنیم که نگاه فرهنگیان به صندوق نگاه خوبی باشد و نیروهای کارآمد و متخصص بیشتری از بین فرهنگیان به صندوق اضافه کنیم.
این معلم بوشهری تصریح کرد: اگر ارزش مالکانه به مرحله اجرایی برسد هم تیم مدیریتی دکتر نجف‌پور و آقای صدقی سرافراز خواهند شد و هم به جامعه فرهنگیان عزت نفس و اعتماد بخشیدند. من یقین دارم این اقدام هوشمندانه آقای دکتر نجف‌پور برای همیشه در تاریخ صندوق ذخیره به یادگار خواهد ماند.
شیخیانی با تاکید بر اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان کاملا خصوصی و متعلق به فرهنگیان است، تصریح کرد: اینکه فرهنگیان در صندوق و خصوصا در حوزه‌های مالی، پتروشیمی، مسکن، بیمه و … حضور فعال داشته باشند و با تجربیات و دانش ارزنده خود در صندوق ایفای نقش کنند باعث احیای اعتماد از دست رفته فرهنگیان نسبت به صندوق می‌شود.
این عضو با سابقه صندوق، اظهار داشت: فرهنگیان در هر جایی حضور داشتند توانستند آثار قابل توجهی از خود به جا بگذارند فلذا باید در چینش فرهنگیان دقت بسیاری داشته باشیم و کسانی باید پای عمل بیایند که توانایی کار عملیاتی را در کنار دانش تخصصی داشته باشند.
وی افزود: من با دکتر نجف‌پور به شکل دیداری و تلفنی ارتباط دارم و به عنوان یک فرهنگی خوشحالم که ایشان همیشه با دیده باز از ما استقبال کرده‌اند و مدیر عامل این موسسه هستند و همواره پاسخگوی ما فرهنگیان هستند. ایشان حتی در مواردی نظر ما را جویا می‌شوند و بسیاری از مسائل را با ما به عنوان منتخبان فرهنگیان در میان می‌گذارند که این جای بسی خوشبختی است چنین فردی سکان صندوق را در دست دارند.
شیخیانی در پایان گفت: از قبل هم سه نفر از اعضای فرهنگیان در هیات امناء موسسه شامل آقایان سالاری و مسعودی و سرکار خانم نظرپور نیروهای بسیار قوی هستند که در صندوق تلاش می‌کنند و پاسخگوی فرهنگیان هستند. به امید اینکه صندوق به روزهای خوب خود بازگردد و فرهنگیان بازنشسته در طرح ارزش مالکانه حق و حقوق خود را دریافت کنند.