مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با تأکید بر افزایش نظارت بر عملکرد میادین و بازارهای میوه و تره بار، گفت: به منظور کسب حداکثر رضایتمندی شهروندان، این مراکز از طريق اتاق‌هاي پایش تصویری(مانيتورينگ) که ۴ ماه پیش افتتاح گردید به صورت مستمر و مستقیم، رصد مي‌شوند.

به گزارش ساراپرس؛ ایوب فصاحت در دیدار صمیمی با کارکنان روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی ارتباطات، با اشاره به اختلاف بین ۳۰ تا ۴۰ درصدی انواع میوه و تره بار در میادین میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمت انواع محصولات مشابه در سطح شهر، افزود: جهت دسترسی آسان تمامی شهروندان پایتخت به خدمات این مراکز، روند توسعه و ساخت بازارهای جدید میوه و تره بار، به ویژه در مناطق کم‌برخوردار، افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه مراجعه‌کنندگان به میادین میوه و تره بار یکی از مهم‌ترین ارکان نظارت بر عملکرد و فعالیت این مراکز بوده‌اند، خاطرنشان کرد: به منظور افزایش کیفیت محصولات و ارائه هر چه بهتر خدمات به شهروندان، طرح نظرسنجی از مردم در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، راه‌اندازی شده است و همشهریان عزیز می توانند با اسکن QR_Code نصب شده روی هر غرفه از نظرات ارزشمند خود ما را مطلع نمایند.
مدیرعامل مدیریت میادین میوه و تره بار با اشاره به نقش روابط عمومی در ارتباط شهروندان با این سازمان و ارائه اخبار و اطلاعات شفاف سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به مردم، اظهار کرد: این سازمان با ۲۹۶ مرکز خرید با نوبت خرید میلیونی، به عنوان یک سازمان خدمات‌رسان بیشترین تعامل را با ساکنان پایتخت دارد.