سرپرست حوزه معاونت فنی و بازرگانی شرکت ملی پست در بازدید از مرکز تماس مشتریان شرکت ملی پست، این مرکز را منبع کلیدی اطلاعات و اهرم قدرتمندی برای ایجاد و مدیریت تجربه مشتریان برشمرد.

به گزارش شبکه خبری ساراپرس، صبح امروز بیستم شهریور ماه ۱۴۰۱ محمد احمدی از مرکز تماس مشتریان (سامانه ۱۹۳) بازدید و به بررسی و ارزیابی فرایندهای پاسخگویی به مخاطبان پرداخت.
سرپرست حوزه معاونت فنی و بازرگانی شرکت ملی پست ضمن گفتگو با اپراتورهای سامانه ۱۹۳ و بررسی فرایند پاسخگویی خواستار افزایش اپراتور‌های این سامانه برای پاسخگویی بهتر و بیشتر به مردم شد.
وی با بیان اینکه مرکز تماس شرکت ملی پست باید یشتر بر توانمندسازی کارشناسان خود تمرکز کند، افزود: «کارشناسان و اپراتورهای مرکز تماس باید آموزش‌های لازم در حوزه مهارت های ارتباطی برای پاسخگویی کامل و ارتباط مطلوب با مشتریان را کسب کنند.»
احمدی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی شبکه پستی کشور ارتقای مشتری مداری و کیفیت خدمات است، بر پاسخگویی به موقع به ابهامات، انتظارات و برآورده ساختن نیاز مشتریان تاکید کرد.
مشتریان شرکت ملی پست می توانند با شماره گیری تلفن سه رقمی ۱۹۳ از هر نقطه از کشور از ساعت ۸ صبح لغایت ۷ شب سوالات و ابهامات خود را مطرح و راهنمایی لازم را دریافت کنند.