فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تمجید از پاسخ مردم به سران فتنه در خصوص اهانت به شهدا گفت: این افراد نه تنها با شهدا بلکه با اصل نظام نیز مشکل دارند اما مردم ما همیشه با شهدا بودند و مثل همیشه بینی فتنه گران را بر خاک مالیدند.

به گزارش ساراپرس؛ سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی کشور صبح امروز در یادواره ۱۴۰ شهید فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران، که در امامزاده جعفر بن موسی الکاظم(ع) پیشوا برگزار شد، اظهار کرد: قیام ۱۵ خرداد در محرم اتفاق افتاد، مردم دیار پانزده خرداد مردمان ولایتمدار هستند، مردمان این خطه به شهدای ۱۵ خرداد افتخار می‌کنند، در تمام عرصه هایی که قبل و بعد از انقلاب داشتیم این شهدا بودند که ملت ایران را پیروز کردند.

وی گفت: هر موقع که ما مراسماتی را برگزار می‌کنیم خیرات و برکات آن را در زندگی خودمان حس کرده و می‌کنیم، مقام معظم رهبری فرمودند؛ امروز زنده نگه داشتن شهدا کمتر از شهادت نیست، زیرا هر موقع که ما در این حال و هوا و به یاد ایثارگری رزمندگان مان باشیم و راهی که آنان انتخاب کردند را نگاه کنیم بهره آن را ما می‌بریم.

فرمانده انتظامی کل کشور افزود: شهدا در جوار ائمه بزرگوار(ع) منزلگاه دارند و بر سر سفره اهل بیت نشسته اند، شهدا به ما نیازی ندارند، این ما هستیم که به شهدا نیازمندیم و هر قدر که به فرهنگ شهدا، مراسمات و یادواره های شهدا توجه کنیم و وقتی مسیر شهدا که مسیر الهی است را انتخاب کنیم آسیب ها کمتر می شود.

وی ادامه داد: خانواده شهدا ،پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا به دلیل صبوری و شکیبایی شان در راه شهدا بسیار گرانقدر هستند و رفتار و منششان برای ما عبرت و درس محسوب می شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اهمیت شهدا و یاد آن عزیزان گفت: امروز حضرت آقا بیشترین توجه و اهتمام را به شهدا و خانواده آنها دارد و در مقابل متاسفانه برخی از افراد تلاش می‌کنند تا شهدای ما را زیر سوال می‌برند، هرچند که نمی‌توانند و شهدا جایگاه رفیعی نزد مردم دارند و دیدید که چند روز گذشته سران فتنه به شهدای ما و سردار شهید همدانی اهانت کردند که به خوبی مردم‌جوابشان را دادند.

وی ادامه داد: این افراد نه تنها با شهدا بلکه با اصل نظام نیز مشکل دارند اما مردم ما همیشه با شهدا بودند و مثل همیشه بینی فتنه گران را بر خاک مالیدند.

سردار اشتری عنوان کرد: شهدای ۱۵ خرداد، دفاع مقدس، مدافعین حرم و شهدای فراجا و شهید حاج قاسم سلیمانی نامشان تا ابد زنده است و کسی نمی تواند نور شهدا را خاموش کند و امیدواریم قدردان خون شهدا باشیم.

وی تصریح کرد: امروز امنیت، آسایش و آرامش ما به واسطه شهدا است و باید قدردان این خونها باشیم و قدردانی از شهدا طی کردن راه شهدا است که راه اخلاص و تبعیت محض از ولایت فقیه است و ماهم باید عهد و پیمان ببیندیم تا راه آنان را ادامه دهیم.

منبع: فارس