علیرضا خوشطینت غول فناوری مستقر در ردموند به عنوان یک هدیه کریسمس به طرفداران هوش مصنوعی مولد، یک اپلیکیشن موبایل رایگان برای رقابت با گزینه های پولی محبوب ارائه کرد. به گزارش ارتباط تک به نقل از دیکریپتونیوز، مایکروسافت در یک بیانیه مطبوعاتی این برنامه چت ربات هوش مصنوعی را برای اندروید عرضه و اعلام […]

غول فناوری مستقر در ردموند به عنوان یک هدیه کریسمس به طرفداران هوش مصنوعی مولد، یک اپلیکیشن موبایل رایگان برای رقابت با گزینه های پولی محبوب ارائه کرد.
به گزارش ارتباط تک به نقل از دیکریپتونیوز، مایکروسافت در یک بیانیه مطبوعاتی این برنامه چت ربات هوش مصنوعی را برای اندروید عرضه و اعلام کرد در تلاش است برنامه‌های تلفن همراه مجهز به هوش مصنوعی را برای کاربران این تکنولوژی افزایش دهد.
برنامه Copilot زبان پیچیده و قابلیت های تولید تصویر GPT-4 و DALL-E 3 را با ویژگی های تجزیه و تحلیل تصویر GPT-Vision یکپارچه دارد. به عبارت دیگر، Copilot کاملاً جدید، پیچیدگی قابل مقایسه ای را در پاسخ های متنی به عنوان ChatGPT Plus و تصاویری به همان اندازه چشمگیر در مقایسه با تصاویری که توسط سرویس پولی OpenAI ایجاد شده است، نوید می دهد.
این اپلیکیشن که به نظر تکامل یافته اپلیکیشن قبلی جست و جوی مستقل Bing است، به کاربران اجازه می دهد تا در کارهای مختلف تقویت شده با هوش مصنوعی، از پرسیدن سوالات پیچیده گرفته تا تولید تصاویر و پیش نویس اسناد، شرکت کنند.
Copilot نام تجاری است که توسط مایکروسافت برای نگهداری تمام خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می شود. دستیار برنامه نویسی، دستیار مجازی منسوخ کورتانا، و جست و جوی وب و چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی آن، همگی اکنون به عنوان یک محصول واحد تحت چتر Copilot قرار می گیرند.
راه‌اندازی Copilot برای اندروید به‌ویژه برای ارائه ویژگی‌های پیشرفته هوش مصنوعی بدون هیچ هزینه‌ای قابل توجه است، برخلاف مدل مبتنی بر اشتراک ChatGPT Plus. این رویکرد یک محور استراتژیک در چشم انداز رقابتی را نشان می دهد و پیشنهاد مایکروسافت را به عنوان جایگزینی قدرتمند برای دستیارهای رایگان یا یکپارچه دیگر مانند سیری، دستیار گوگل و بیکسبی سامسونگ قرار می دهد.
در حالی که برنامه Copilot به طور انحصاری برای کاربران اندروید ارائه می شود، عدم وجود نسخه iOS گمانه زنی ها در مورد ورود قریب الوقوع آن را متوقف نکرده است، به خصوص با توجه به سهم بازار قابل توجه سیستم عامل اپل و اهمیت استراتژیک دسترسی به گسترده ترین پایگاه کاربر ممکن. چیزی مشابه با برنامه اصلی ChatGPT OpenAI رخ داد که ابتدا در iOS در دسترس قرار گرفت و سپس به اندروید منتقل شد.
اگر چه خبرنگار Decrypt با مایکروسافت تماس گرفت و از مایکروسافت خواست تا اطلاعات بیشتری در مورد این برنامه ارائه دهد و تأیید کند که آیا نسخه iOS وجود دارد یا خیر؟ با این حال، مایکروسافت پاسخی نداد.
از آنجایی که دستیارهای مجازی سنتی با رقبای جدیدی روبرو هستند، صنعت از تنوع سریع پیشنهادات و رقابت به سمت راه حل های پیشرفته تر و کاربر محور برخوردار است. بسیاری از برنامه های دیگر در بازار هستند، از ربات های چت مانند Poe و Replika گرفته تا دستیاران عمومی مانند ChatGPT و Copilot.
همچنین، بسیاری از اپلیکیشن‌های موجود و محبوب به لطف ادغام‌های هوش مصنوعی، مانند Facetune، Deepl، Grammarly و Duolingo، قابلیت‌های خود را افزایش داده‌اند. این سرویس‌ها از قدرت هوش مصنوعی مولد برای ارائه تجربه کاربری بهتر استفاده کرده‌اند و به افراد اجازه می‌دهند تا مشاوره بهتری دریافت کنند، ویرایش‌های تصویر بهتری انجام دهند، ترجمه‌های بهتری دریافت کنند و از خروجی‌های کلی بهتر در هر حالت بهره ببرند.انتهای پیام/

  • منبع خبر : ertebatemrooz.ir