به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و سالروز میلاد باسعادت امام هشتم شیعیان ،شمیم عطر بارگاه منور رضوی در محدوده فلکه دوم نیروی هوایی منطقه۱۳ پیچید و پرچم حرم مطهر امام رضا(ع) با اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی توسط اداره فرهنگی به اهتزاز درآمد.

به گزارش ساراپرس، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه، پرچم متبرک امام رضا(ع)را نماد معنویت و عطوفت رضوی برشمرد و افزود: دهه کرامت فرصتی شد تا با حضور خدام حرم مطهر رضوی در فلکه دوم نیروی هوایی ، پرچم متبرک امام رضا(ع) در این میدان پر تردد به اهتزاز درآید و حال و هوای این مکان مقدس در محدوده این منطقه از پایتخت نیز احساس شود.
او به استقرار چایخانه رضوی در دهه کرامت در فلکه دوم نیروی هوایی اشاره کرد و افزود: خادمان حرم مطهر رضوی با توزیع چای و اقلام متبرک آستان قدس رضوی پذیرای هزاران نفر از شهروندان بودند.
شهردار منطقه۱۳ در خصوص جشن بزرگ میلاد با سعادت امام رضا(ع) اظهار داشت :این جشن مردمی بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا برگزار و با اجرای ویژه برنامه های مولودی ، نورافشانی، اجرای گروه سرود ، اهتزاز پرچم متبرک به پرچم علی ابن موسی الرضا(ع) همراه بود و در پایان نیز با قرعه کشی ، جوایز نفیس متبرک شده حرم علی ابن موسی الرضا(ع ) اهدا شد.