سرهنگ جلیلیان افزود: پلیس به منظور هر چه بهتر برگزار شدن مراسم شب های قدر با بکارگیری حداکثری نیرو ها ، ضمن پوشش ترافیکی معابر به منظور تأمین نظم و امنیت شهروندان در اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ، مساجد و تکایا و اماکن مذهبی اقدام به اجرای طرح های انتظامی خواهد کرد .

به گزارش ساراپرس؛ سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه مأموران پلیس شهرستان ری در این ایام در آماده‌باش کامل هستند بیان داشت : پلیس به منظور هر چه بهتر برگزار شدن مراسم شب های قدر با بکارگیری حداکثری نیرو ها ، ضمن پوشش ترافیکی معابر به منظور تأمین نظم و امنیت شهروندان در اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ، مساجد و تکایا و اماکن مذهبی اقدام به اجرای طرح های انتظامی خواهد کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود : در لیالی قدر عوامل انتظامی به صورت ویژه اماکن مذهبی ، مساجد و محل های برگزاری مراسم لیالی قدر را تحت رصد اطلاعاتی و انتظامی قرار داده تا ضمن برقراری امنیت ، تردد و عبور و مرور شهروندان و مراجعین به این مراکز تسهیل گردد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه پلیس همه تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی در جهت ارائه خدمات به عموم شهروندان و همچنین روزه داران عزیز خواهد کرد از شهروندان تقاضا کرد : همانند سنوات قبل همکاری و همراهی خود با مأموران انتظامی داشته باشند.