حجت الاسلام ادیانی گفت: امروز عربستان سعودی در مقابل عظمت و حقانیت جمهوری اسلامی خاضع و تسلیم شد که البته راهی جزء این نداشت که برای رهایی از باتلاق غربی ها به دامن ایران اسلامی پناه بیاورد و کار درست هم همین بود.

به گزارش ساراپرس،حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در جلسه معتمدین و متنفذین کشور، بیان داشت: غایت دین ارائه بالاترین و بهترین روش و الگو برای اداره جامعه است.

وی با اشاره به اینکه جامعه  شأنش این است که بتواند احکام و دستورات دین را پیاده کند تا مردم در سایه عمل به شریعت به سعادت دست پیدا کنند، ادامه داد: بالاترین معروف و ارزش در زمان حاضر نظام اسلامی است که امام خمینی( ره) فرمودند ؛که این نظام اسلامی این قدر مرتبت و منزلت دارد که همگان حتی امام عصر (عج )باید فدای این نظام الهی و اسلامی بشوند. نظام اسلامی حاصل و شالوده تلاش و مجاهدت همه انبیاء و اولیاء از آدم تا خاتم و ائمه معصومین علیهم السلام است. همه انبیاء و اولیاء آرزوی تحقق و تشکیل حکومت الهی و اسلامی را داشتند اما خداوند متعال این توفیق و افتخار بی نظیر را نصیب حضرت امام( ره) کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور افزود: در هیچ زمانی از تاریخ ایران، کشور ما در این حد از عزت‌ و اقتدار مادی و معنوی نبود. امروز عربستان سعودی در مقابل عظمت و حقانیت جمهوری اسلامی خاضع و تسلیم شد که البته راهی جزء این نداشت که برای رهایی از باتلاق غربی ها به دامن ایران اسلامی پناه بیاورد و کار درست هم همین بود.

حجت الاسلام ادیانی افزود: شما در آینده هم خواهید دید که دیگر کشورهای اسلامی و آزادی خواه به دروغ بودن وعده های استکبار جهانی و توطئه های شوم آنها پی خواهند برد و برای دست یافتن به عزت و اقتدار، راه اسلام و انقلاب اسلامی را دنبال خواهند کرد. دشمنان بدانند ملت ایران، راه عزت و افتخار خود را چهل و پنج سال پیش پیدا کرده و این راه را با صلابت و قدرت ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام ادیانی در پایان افزود: سال ۱۴۰۲ یکی از سال های سرنوشت ساز و تعیین کننده برای کشور ماست و دو انتخابات مهم مجلس خبرگان و شورای اسلامی را در پیش داریم و اطمینان داریم که مردم بصیر و هوشیار ما با حضور و مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح مهر تایید دیگری بر انقلاب اسلامی و الهی خود خواهد زد. البته مسئولین کشور هم باید تلاش کنند این اعتماد و حمایت مردم عزیز را با خدمتگزاری بی وقفه پاسخ دهند و مشکلات و معضلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی کشور را با درایت و تدبیر حل و فصل نمایند.