در قدیم می گفتند که چشم انتظاری خود نوعی امیدواری می آورد و امیدواری به طول عمر کمک می کند، شاید مسئولین محترم هم از همین روش می خواهند امید به زندگی به بازنشستگان بدهند تا اینکه در اثر فشارهای معیشتی به تدریج با کاهش بازنشسته ها هزینه های صندوق های مربوط را کاهش دهند. بالاخره می گویند از این ستون به اون ستون فرج است. شاید تا سه سال دیگر تعداد بازنشسته های مشمول این قانون کاهش یابد، سال دیگر را کی دیده؟؟؟!!!

به گزارش ساراپرس، در سخن روزمدیر مسئول پایگاه خبری ساراپرس آمده است که؛ گمان می کردیم شورای محترم نگهبان قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان اصلاح می کند و کمکی به سفره های کوچک شده این قشر جامعه می نماید که متاسفانه گمان بتطلی بود؛ زیرا انجام همسان سازی در طول سه سال آتی آنهم برای طبقه بازنشتگان که در این سن و سال صاحب عروس، داماد و…. ده ها گرفتاری مالی هستند انسان را به یاد ضرب المثل معروف “بزک نمیر بهار میاد کمبزه با خیار میاد” می اندازد.
بازنشسته ای که درگیر مشکلات عدیده دارو و درمان است و هرازگاهی و بسیار با احتیاط به سمت خرید گوشت کیلویی ۷۰۰هزار تومان و مرغ کیلویی ۱۰۰هزار تومان و تخم مرغ دانه ای ۴تا۵هزار تومان می رود؛ باید صبر کند تا سه سال دیگر که معلوم نیست در قید حیات باشد یا خیر، شاهد رفع تبعیض بشود که در همین نظام برایش بوجود آمده، سه سالی که هرروزش برای او شاید هفته ها به درازا بکشد.
در قدیم می گفتند که چشم انتظاری خود نوعی امیدواری می آورد و امیدواری به طول عمر کمک می کند، شاید مسئولین محترم هم از همین روش می خواهند امید به زندگی به بازنشستگان بدهند تا اینکه در اثر فشارهای معیشتی به تدریج با کاهش بازنشسته ها هزینه های صندوق های مربوط را کاهش دهند.
بالاخره می گویند از این ستون به اون ستون فرج است. شاید تا سه سال دیگر تعداد بازنشسته های مشمول این قانون کاهش یابد، سال دیگر را کی دیده؟؟؟!!!