شهردار منطقه۱۳ از راه اندازی و آغاز به کار باشگاه نشاط سالمندی از اوایل تیر ماه در سرای محلات منتخب این منطقه خبر داد.

به گزارش سایت خبری ساراپرس؛ محمدهادی علی‌احمدی، شهردار منطقه گفت:به مناسبت فرارسیدن فصل تابستان و به منظور برطرف کردن نیاز های روانی و حفظ سلامت جسمانی سالمندان ، باشگاه نشاط سالمندی در سرای محلات منتخب از اوایل تیر ماه گشایش می یابد .

او تجربه یک سالمندی سالم را حق این قشر ارزشمند از جامعه دانست و افزود: در حوزه سلامت جسمی و روانشناختی، سالمندی جمعیت، زمینه ساز افزایش بیماری های مزمن می شود که این موضوع اهمیت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی در این گروه سنی و آموزش سبک زندگی سالم برای تجربه سالمندی سالم را بیش از گذشته نشان می‌دهد.
او افزود: شهرداری منطقه۱۳ به عنوان یکی از متولیان امر سلامت سالمندان نسبت به راه اندازی باشگاه نشاط سالمندی با شعار سلامت ما، حال خوب ما در سرای محلات صفا ، نیروی هوایی ، حافظیه و آشتیانی اقدام کرده است .
او اظهار داشت: در این باشگاه، برنامه های مختلف فرهنگی ، هنری، ورزشی و گردشگری ویژه سالمندان به همراه مشاوره و آموزش های درمانی اجرا می شود .

شهردار منطقه۱۳ ادامه داد: این اقدام با همکاری و مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، خانه مشارکت مردم در سلامت و توسعه منطقه و سرای محلات صورت گرفته و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به نزدیک ترین خانه سلامت محل سکونت خود مراجعه کنند.