سلسله برنامه‌های ملاقات مردمی منطقه ۱۳ در مساجد، با حضور محمد هادی علی‌احمدی شهردارمنطقه همزمان با ماه مبارک رمضان در مسجد باب المراد آغاز و به صورت مستمر ادامه می یابد.

به گزارش ساراپرس؛ دیدار مردمی و بی واسطه شهردار منطقه۱۳ با شهروندان در مسجد باب المراد محله شهید اسدی برگزار و محمدهادی علی‌احمدی به درخواست های شهروندان محله شهید اسدی پاسخ گفت.

شهردار منطقه۱۳ در جمع نمازگزاران محله شهید اسدی با تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پر خیر و برکت رمضان گفت: شهروندان این منطقه سهم بزرگی در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی داشتند و باید قدردان فداکاری آنان بود.
وی اظهار داشت: در دور جدید بازدیدها نگاه ویژه به مسائل و مشکلات شهروندان داشته و تلاش داریم در سال جدید با تکیه به محله محوری به محلات منطقه به ویژه محلات کم برخوردار رسیدگی کنیم .

او با اشاره به تاکید شهردار تهران مبنی بر ارتباط متداوم و بی پیرایه مدیران سازمان با شهروندان اظهار کرد: این دیدار همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر انجام شد و در ادامه به درخواست های مردمی مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار مردمی ،علاوه بر شهردار منطقه، معاونین، مدیران شهری و معتمدان محلی حاضر بودند و به مدت دو ساعت پاسخگوی درخواست های مردم بودند.

محله شهید اسدی از شمال به دماوند، از جنوب به خیابان ثارالله، از شرق به خیابان زاهد گیلانی و از غرب به خیابان ۱۷ شهریور منتهی می شود.