به مناسبت تبریک سال ۱۴۰۳، فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله جنوب شهرستان ری به همراه جمعی از مدیران شهری ، با تعدادی از خانواده های شهدا دیدار کردند.

به گزارش ساراپرس، سرهنگ شهیری در ساعات اولیه نخستین روز بهار طبیعت به همراه شهردار باقرشهر و جمعی از مسئولین با تعدادی از خانواده شهدای جنوب شهرستان ری دیدار کردند.

ایشان در این دیدارها اظهار داشت: خانواده شهدای انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم چشم و چراغ این مرز و بوم هستند و عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی این شهدای والامقام هست و ما وظیفه داریم به منظور پاسداشت ارزش‌های انقلاب، ادامه دهنده مسیر شهدا باشیم.

وی تأکید کرد: مسئولین موظفند تا با دیدار مستمر از خانواده معظم شهدا، از آنان در مسیر خدمت‌رسانی به مردم، طلب یاری کرده و مشکلات آنان را از نزدیک بررسی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله جنوب شهرستان ری با خانواده شهیدان فیروزی،آزادفر،کرمی و غلامحسینی ساکن در باقرشهر دیدار و گفتگو کردند .
گفتنی است در اردیبهشت سال ۱۴۰۳ کنگره بزرگ ۱۲۰۰۰ هزار شهید استان تهران برگزار خواهد شد و سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره) جنوب شهرستان ری نیز در حال اقدامات لازم برای هرچه باشکوه برگزار شدن کنگره شهدا است.