فرمانده انتظامي شهرستان ري از دستگيري زن و مرد به عنوان مسافر سوار برخودروي مال باخته شده و خودرواش را به سرقت کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ساراپرس؛ فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری زن و مرد به عنوان مسافر سوار برخودروی مال باخته شده و خودرواش را به سرقت کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “دوستعلی جلیلیان” بیان داشت: ساعت ۱۶:۰۰ بیست و هشتم فروردین ماه تیم عملیات کلانتری دولت اباد در حال گشت زنی در محدوده بلوار “قدس” به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و برای بررسی موضوع در یک عملیات پلیسی خودرو را متوقف و متهمان که زن و مرد جوانی بودند دستگیر کردند.
وی عنوان کرد: در بررسی های تخصصی انجام شده سرقتی بودن خودرو محرز و متهمان به همراه خودروی مسروقه به کلانتری انتقال یافتند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد متهمان خودروی مذکور را روز گذشته از شهر “مشهد” به قصد تهران کرایه و پس از ورودی به شهر تهران در محله نامجو به بهانه ای راننده را از اتومبیل پیاده و در یک لحظه خودرو را سرقت و از محل متواری می شوند.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد : در ادامه تحقیقات پلیسی مالک خودرو شناسایی و متهمان برای کشف سایر جرائم احتمالی در اختیار پلیس این فرماندهی قرار دارند.