همزمان با ماه مبارک رمضان و در راستای پویش ماه مهربانی، ضیافت افطاری روزه‌اولی با مشارکت مناطق پهنه شرق تهران(۱۴ و ۱۳، ۸،۴) در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

به گزارش ساراپرس،علی اصغر ژولیده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ در خصوص ضیافت افطاری روزه اولی ها در در قالب پویش ماه مهربانی و با مشارکت مناطق پهنه شرقی شهر تهران گفت: دورهمی دختران روزه اولی در ضیافت افطاری ویژه دختران ورزشکار ۹ تا ۱۳ ساله بود که ۱۰۰ نفر از دختران ورزشکار منطقه ۱۳ نیز در این مراسم شرکت کردند.

به گفته وی، ضیافت افطاری روزه اولی ها به منظور تقویت نشاط معنوی و افزایش همدلی و محبت و انس بین دختران و کلام خدا همزمان با شب ۲۷ ماه مبارک رمضان با همکاری مناطق ۱۴، ۸ و ۴ در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ با اشاره به حضور جمعی از مسئولین در ضیافت افطاری به عنوان بخشی از پویش مهربانی اظهار داشت: دختران ورزشکار و روزه اولی در این ضیافت از برنامه های متنوع در قالب استیج، مسابقه فرهنگی، برنامه های شاد بهره مند شدند.

علی اصغر ژولیده خاطر نشان کرد: دختران روزه اولی پس از اقامه نماز جماعت در فضایی شاد و صمیمانه، ضمن حضور در ضیافت پرفیض افطار؛ تجربه شیرین اولین روزه داری خود را به یادگار ثبت کردند.