معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران بر ضرورت خدمت رسانی به موقع و مطلوب به مسافران نوروزی این استان تاکید کرد.

به گزارش ساراپرس، سید عباس جوهری شامگاه پنج شنبه با تاکید بر خدمت رسانی به موقع و مطلوب به مسافران نوروزی استان تهران از بازدید سرزده محل استقرار دستگاه‌های خدمات رسان خبر داد.

جوهری ضمن تشکر از فعالیت‌های شبانه روزی دستگاه‌های خدمات رسان استان تهران از مطلوب بودن سطح خدمات در ایام نوروز خبر داد و گفت: در ایام تعطیلات نوروزی نیروها و عوامل و تجهیزات دستگاه‌های خدمت رسان به صورت آماده باش کامل هستند و به ارائه خدمات مورد نیاز شهروندان، مسافران نوروزی که مقصدشان تهران است و یا به صورت گذری از پایتخت عبور می‌کنند می‌پردازند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران هدف از این بازدید را عرض خدا قوت به دستگاه‌های خدمات رسان از قبیل پلیس، هلال احمر، آتش نشانی، میراث فرهنگی و نیروهای شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌ها عنوان کرد و افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و با تلاش مسؤولان همه دستگاه‌های امدادی و خدمت رسانی در جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی تمام توان خود را به کار گرفته اند.

وی در ادامه بر ضرورت نظارت و بازدید رؤسای دانشگاه‌های پزشکی از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیز تاکید و بیان کرد: حضور و بازدید مسؤولان طی ایام نوروز، سبب دلگرمی و رضایتمندی مردم می‌شود.