روز دوشنبه با حضور حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ، کلانتری ۱۷۸ در شهرک صنعتی شمس آباد فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش  ساراپرس، روز دوشنبه با حضور حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ، کلانتری ۱۷۸ در شهرک صنعتی شمس آباد فعالیت خود را آغاز کرد.
پیش از این پس از وقوع سرقتی در یکی از واحدهای صنعتی این شهرک صنعتی، موضوع راه اندازی کلانتری در این شهرک در دستور کار تیم حاکمیتی و امنیتی شهرستان ری قرار گرفته بود.
پس از پیگیری های انجام گرفته با سرمایه گذاری واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک صنعتی، در نهایت با اختصاص ساختمانی، کلانتری ۱۷۸ تقریبا پس از پنج ماه پیگیری فعالیت خود را با حضور افسران متولی آن و دیگر مسئولان کار خود را آغاز کرد.
سرانه های امنیتی بخش فشافویه باید افزایش یابد
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم گفت: با توجه به وسعت و گستردگی بخش فشافویه، سرانه امنیتی و تعداد کلانتری آن باید افزایش یابد و این مساله در گام نخست با راه اندازی کلانتری در شهرک صنعتی انجام گرفت.
حمید زمانی با بیان اینکه بهره برداری از ۲ کلانتری در فشافویه و علائین در دستور کار ما قرار دارد، راه اندازی کلانتری ۱۷۸ شهرک صنعتی را مقدمه ای برای اختصاص ۲ هزار متر زمین در شهرک برای ساخت بنایی در خور شأن فرماندهان و افسران نیروی انتظامی اعلام کرد.
وی راه اندازی کلانتری را گامی برای افزایش زیر ساخت های امنیتی در بخش فشافویه قلمداد کرد و خواستار استمرار حضور و همکاری صنعتگران شهرک صنعتی در تکمیل ساختمان و زمین مربوط به کلانتری شد.