استاندار تهران با تاکید بر اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس ابراز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی است، گفت: باید اثبات کنیم، جهان اسلام در کنار هم است و با آگاهی و بصیرت لازم برای آزادی انسان‌ها تلاش می‌کند.

به گزارش ساراپرس،علیرضا فخاری با بیان اینکه روز جهانی قدس در سال جاری با جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها مقارن شده است، گفت: امروز صهیونیست‌ها سرپنجه‌های خونین خود را به دنیا نشان داده اند و با کودک کشی، مادرکشی و انسان کشی تلاش می‌کنند، که وجود نحس خود را به دنیا اثبات کنند.

فخاری ادامه داد: متأسفانه حامیان این جنایات وحشیانه نیز ابایی از حمایت آشکار از این جنایات ندارند.

استاندار تهران گفت: امسال در روز جهانی قدس شاهد عدم حضور شهید سردار «محمد زاهدی»، شهید سردار «محمدهادی حاجی رحیمی»، شهید سردار «حسین امیرالله» و تنی چند از مستشاران عزیز و شهید ایرانی حاضر در سوریه هستیم، که برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در سرزمین‌هایی فراتر از ایران اسلامی تلاش کردند و دل در گرو آزادی فلسطین داشتند.

وی با بیان اینکه امسال همه ما با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس از رژیم غاصب صهیونیست ابراز انزجار خواهیم کرد، گفت: باید اثبات کنیم، جهان اسلام در کنار هم است و با آگاهی و بصیرت لازم برای آزادی انسان‌ها تلاش خواهد کرد و شروع این کار نیز از بین بردن رژیم غاصب اسرائیل است.

نماینده عالی دولت در استان تهران خطاب به حامیان رژیم اشغالگر قدس گفت: بدانید، اکنون زمان سقوط و از بین رفتن این رژیم غاصب فرا رسیده است و به زودی شاهد آزادی سرزمین فلسطین خواهیم بود و فلسطینیان خواهند توانست، در سرزمین مادری خود مستقر شده و شرافتمندانه به زندگی بپردازند.

فخاری گفت: آزادی خواهان دنیا از هیچ چیز برای دفاع از شرافت مردم فلسطین دریغ نخواهند کرد و آن روز دیر نخواهد بود.

استاندار تهران در ادامه ضمن دعوت از همه هموطنان خصوصاً مردم استان تهران برای حضور در راهپیمایی روز قدس عنوان کرد: با توجه به گزارشات واصله، هماهنگی‌ها و تدابیر لازم با تمامی دستگاه‌های امدادی، خدماتی و انتظامی انجام و تمهیدات ضروری برای تردد و سهولت در جابجایی مردم از نقاط مختلف به مسیرهای راهپیمایی اندیشیده شده است.