همزمان با ایام ولادت باسعادت حضرت زینب کبری «س» و بزرگداشت مقام پرستار، صبح امروز معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری باحضور در محل آسایشگاه خیریه کهریزک ضمن حضور در نشست هیئت امناء و مدیره از بخش های مختلف این مرکز نیز بازدید کرد.

به گزارش گویای صنعت، همزمان با ایام ولادت باسعادت حضرت زینب کبری «س» و بزرگداشت مقام پرستار، صبح امروز مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری باحضور در محل آسایشگاه خیریه کهریزک ضمن حضور در نشست هیئت امناء و مدیره از بخش های مختلف این مرکز نیز بازدید کرد.

در این برنامه که باحضور تقوایی مشاور و مدیر حوزه فرمانداری ویژه ری، گراوند سرپرست بخشداری و کلهر شهردار کهریزک برگزار شد، فرماندار ویژه شهرستان ری باحضور در نشست هیئت مدیره و امناء آسایشگاه، ضمن استماع گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های آتی از سوی مدیرعامل مرکز، از بخش های مختلف آسایشگاه بازدید و با مددجویان و مددکاران مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در این نشست خدمت به سالمندان و مددجویان کم توان را یکی از بهترین راه های تقرب به خداوند دانست و گفت: شما عزیزانی که در این مجموعه مشغول به خدمت می باشید قطعا هدف و نیتی غیر مادی و دنیوی داشته و حفظ کرامات انسانی و کمک به همنوع برای شما در اولویت بوده است.

وی افزود: عزیزانی که طی سالهای فعالیت این مجموعه با عضویت در هیأت امناء و مدیره عمر و زندگی خود را در راه رفع مشکلات این مرکز و کمک به پیشبرد امور آن صرف نموده اند قطعا هدف و نیتی الهی و انسانی داشتند که این میراث انسان دوستانه و خیراندیشانه را از خود به جای گذاشته اند.

باب الحوائجی ادامه داد: امروز شکل سالمندی با گذشته بسیار متفاوت بوده و تغییر کرده است. باتوجه به تغییراتی که در کلیه شئون زندگی بشری اتفاق افتاده است، در شکل زندگی سالمندی نیز تغییراتی ایجاد شده است. قطعاً نوع زندگی، نیازها و توقعات سالمندان امروز با سالمندانی که ۲۰ سال قبل در این آسایشگاه حضور داشته اند بسیار متفاوت می باشد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان افزود: سالمندی یک دوران از زندگی انسان ها است که باتوجه به شرایط امروز و تغییراتی که در سبک زندگی انسانها رخ داده است، افراد نیازمند دریافت آموزش هایی برای زندگی در این دوره می باشند. قطعا این آموزش ها می تواند هزینه های زندگی و نگهداری از سالمندان را تاحدود زیادی کاهش داده و به ارتقاء سطح کیفیت زندگی آنها کمک شایانی نماید که در این زمینه نیز اقدامات و برنامه های مراکزی مانند مجموعه آسایشگاهی کهریزک می تواند بسیار مفید و راهگشا باشد.